Jump to content

Skall alla "äldre" trådar låsas?


Vice.
 Share

  

100 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Som någon sa, det bästa vore om "uppdragnings-inlägget" i gamla trådar skulle modereras. Den lösningen är väl egentligen näst intill perfekt (iaf på detta forum).

Kan du redigera utan att "This post has been edited by..."-raden dyker upp? :)

Yay. Någon som gillade mitt förslag ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte bättre att dra upp en gammal tråd istället för att starta en ny likadan??!!!

Jo. Men det är en del rätt nya medlemmar som tycker att det är jättekul att dra upp en tråd från 2002 där Hultan skrev lol eller använde en smilie, och sen skriva ett inlägg där med nåt i stil med "MEH LOL!11!! Hultan använde en smilie. HAHA LOL!1!!1!!"

Då kan det vara bra med modererat första inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men man ska inte dra upp de om man inte har en riktigt bra förklaring varför man ska.

Precis, som till exempel en fråga eller nått.

För oftast när nån gör en ny tråd om nått som det redan finns en gammal tråd om, så skriver alla att man ska skriva i den istället och att trådan var onödig, men när man frågar den frågan i den gamla topicen så skriver alla "MEN SMART DRAR UPP EN 1-2 ÅRS GAMMAL TOPIC!!!!111!!"

Så man vet inte vad man ska göra.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, som till exempel en fråga eller nått.

För oftast när nån gör en ny tråd om nått som det redan finns en gammal tråd om, så skriver alla att man ska skriva i den istället och att trådan var onödig, men när man frågar den frågan i den gamla topicen så skriver alla "MEN SMART DRAR UPP EN 1-2 ÅRS GAMMAL TOPIC!!!!111!!"

Så man vet inte vad man ska göra.

Anledningen till att folk idiotförklarar andra som skapar nya topicar är för att det alltid finns en topic 1-2 sidor bak och alla är så jävla lata att kolla dom sidorna bak.

Ge mig ett exempel på en låst topic som har blivigt länkad till en topic som inte har fått ett inlägg på ett år så ska du få en kaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge mig ett exempel på en låst topic som har blivigt länkad till en topic som inte har fått ett inlägg på ett år så ska du få en kaka.

Du kan skicka den via post så slipper du komma hit och lämmna den.

(Okej han länkar till en tråd som inte någon har skrivigt i på 10 månader dvs två månader saknas men jag kan hitta en där det länkas till där det är 12 månader om du vill...) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36235

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan skicka den via post så slipper du komma hit och lämmna den.

(Okej han länkar till en tråd som inte någon har skrivigt i på 10 månader dvs två månader saknas men jag kan hitta en där det länkas till där det är 12 månader om du vill...) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36235

Han skickade inte vidare.

Han visade bara ett par sökträffar och låsta pga att han hade fått svar på hans fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan skicka den via post så slipper du komma hit och lämmna den.

(Okej han länkar till en tråd som inte någon har skrivigt i på 10 månader dvs två månader saknas men jag kan hitta en där det länkas till där det är 12 månader om du vill...) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36235

Och det hade faktiskt räckt om han hade tittat i dom hänvisade trådarna, då hade han fått svar på sin fråga.

Azore´s mening med länkarna var nog att visa att han fråga redan har blivit besvarad och därför var det onödigt med en ny tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och det hade faktiskt räckt om han hade tittat i dom hänvisade trådarna, då hade han fått svar på sin fråga.

Azore´s mening med länkarna var nog att visa att han fråga redan har blivit besvarad och därför var det onödigt med en ny tråd.

...Och det klar gjorde Stell Hell för mig för bara 32 minuter sedan. Men tack ändå A.A. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, som till exempel en fråga eller nått.

För oftast när nån gör en ny tråd om nått som det redan finns en gammal tråd om, så skriver alla att man ska skriva i den istället och att trådan var onödig, men när man frågar den frågan i den gamla topicen så skriver alla "MEN SMART DRAR UPP EN 1-2 ÅRS GAMMAL TOPIC!!!!111!!"

Så man vet inte vad man ska göra.

Tycker samma sak, man får ju snart inte göra nånting hära.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...