Jump to content

Svenskt spöke fångat på film.


Jacker
 Share

Recommended Posts

Det är svårt att säga om det är fake eller inte. Skulle vara mer högupplöst. Det tar ett tag för orberna att bilda ectoplasma. Anden hade då cirka 5-6 sekunder på sig att bildas, tycker det låter konstigt, men det stod fördmoligen längre bort.

Väldigt konstigt att en person skulle våga det här, ännu konstigare att man inte får veta namnet på denne efter en sån där insats. Konstigt att inget mer är observerat och utlagt på Google om man söker på ''ödegården vid vithatten'' eller bara ''ödegården''.

Sen så är väl ektoplasma inte så mörkt? :)

Haha okej men då vet jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

.jaeger: Få en idé att fejka ett spöke när man har vägarna förbi ett gammalt hus med en kamera, spela in nåt någolunda trovärdigt och lägga till lite färg och musik i efterhand. Kanske en timmes jobb i datorn för att få det som det ser ut i filmen, ser jag inget problem med att orka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fake enligt mig, jovisst jag tror på spöken och sånt men inte det här.

För det första (låter nog konstigt) men det jag har sett har inte sett ut sådär, det jag har sett har haft mer form, som en människa typ.

För det andra, svårt att göra.

för det tredje varför denna dryga musik i bakgrunden?

För det fjärde, ehm det finns inget fjärde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...