Jump to content

Svenskt spöke fångat på film.


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Berätta! >_<

Ehm okej, ska försöka berätta på det lättaste sättet då.

Jag och mina kompisar (Robin och fredrik) vi var ute i åsen sent på kvällen och sprang omkring och lallade, efter någon timme hade vi slagit oss ner vid åsstupet för att bara slappa (klockan var runt 1 på natten då)

Vi satt där och pratade när jag helt plötsligt belv tvungen att slå en sjua.

Som sagt jag ställde mig vid ett träd, tittade upp i luften, när jag sedan kollade lite längre ner och lät blicken låsa sig borta vid kalle anka backen.

Jag tyckte jag såg konturen av nån långt borta, konturen kom närmare mot oss och jag vart helt och hållet skit rädd och sprang för livet skrikandes (fick panik och visste inte riktigt vad jag skulle göra) Robin och Fredrik såg konturen och sprang efter mig ner för stupet.

Vi sprang bort till ICA butiken och satt oss där för att hålla koll mot åsen för att se om vi såg något och det gjorde vi också, vi såg exakt samma kontur uppe i åsen igen.

Det snuskiga var att konturen typ fladdra eller hur man ska säga, precis som om det brann.

Sann berättelse men ingen kommer säkert ändå tro på mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror på spöken

På hotell park inn (föredetta winn) i gävle, spökar det

För en massa år sedan när min mamma jobbade där, så såg hon ett spöke + att allas väskor försvann ur låsta rum, och dök upp senare igen

Hon såg spöket som grät inne på restaurangen, som försvann när hon gick in

Zcruwen: Vart såg ni spöket?

EDIT: Du skrev medans jag skrev >_<

Redigerad av diarrehampus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LawL lo2 eller nått.

Aja såg det borta vid Kalle Anka backen, som jag har hört så har det funnits en fest plats eller liknande som brann ner där uppe i åsen, så det är väl därför det spökar.

Mjo

Där park inn ligger var det en kvinna som hängde sig förut (som var 19 år eller nått) när det var hus där

Det är hon som spökar

För 5 år sedan skrev dom om det i tidningen

Det var en massa creepy stuff som hade hänt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om jag tror på andrar osv...men när jag varit ensam hemma så har dörrar knarrat och smällt igen...även öppnats...jag testade dock att stänga en dörr för att se om något skulle hända...men inget hände så då blev jag lugn...detta var runt 3 på morgonen och jag var ensam hemma...

Redigerad av chiligr
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju massa föreningar som filmar spökhus och letar efter spöken och försöker lösa mysterier och skit, typ Scooby-Doo eller nåt. Men vad fan, klart det finns spöken och andar. Finns ju ett hus i Irland som har haft några galna mördare och ett försvunnet band. Black River House, det är nästa ganska läskigt med alla ljudinspelningar. Lyckades skrämma min lillebror så han inte vågade sova med den där sidan :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska man försöka bevisa något? Det finns andar, inget konstigt att man har turen att se en och förvånar mig inte om ZcruweN sett en.

Men hur i guds långa skägg vet du att andar existerar? 'Det finns ju andar bla bla..' Vi har hört en massa trams men inget konkret. Blir alla som dör andar? Då borde vi ju se dom ganska ofta. Väldigt ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hur i guds långa skägg vet du att andar existerar? 'Det finns ju andar bla bla..' Vi har hört en massa trams men inget konkret. Blir alla som dör andar? Då borde vi ju se dom ganska ofta. Väldigt ofta.

Varför skulle dom inte existera? För att du inte tror på dom? DU SKA INTE FÅ FÖRSTÖRA MIN DAG.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...