Jump to content

Sport?


diarrehampus
 Share

Vilken sport håller du på med?  

89 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 83
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag med i samma lag, IFK Berga, Smålands ungdomsfotbolls stolthet, eller något :rolleyes:

4:a i Småland på 11-manna, bland de 9-16 bästa i Sverige inomhus.

Haha, inbomhus ?

Inomhus är inget mått för hur bra ett lag igentligen är, inomhus kan de som ligger sist utomhus vinna och tvärtom.

Nej, ska man skryta så ska man spela i Bromma pojkarna, Sveriges bästa ungdomslag.

Tror de är bland de bästa i europa också om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, inbomhus ?

Inomhus är inget mått för hur bra ett lag igentligen är, inomhus kan de som ligger sist utomhus vinna och tvärtom.

Nej, ska man skryta så ska man spela i Bromma pojkarna, Sveriges bästa ungdomslag.

Tror de är bland de bästa i europa också om jag inte minns fel.

Ja men det är väl ändå rätt bra att vara bland dom bästa i Sverige på det? :P

Och eftersom vi är bland dom fyra, i Småland då, på 11-manna så säger ju det ganska mycket om hur bra vi är utomhus också.

Sen så finns det inget lag som heter Bromma pojkarna, och ifall du menar Brommapojkarna så ja, dom är jävligt bra och är bland de bättre i Europa, och deras ungdomslag har ett samarbete med Manchester United, inte helt fel ;)

Och om jag hade varit så pass bra att jag hade platsat i Brommapojkarna, vilket jag inte är, så hade jag ändå inte kunnat spela där då jag bor i Kalmar, så det kan jag tyvärr inte skryta om, och nöjer mig därför med att berätta lite om hur bra mitt lag är :rolleyes:

Okej? :P

Edit: En länk kommer här, med bild från när vi vann Smålands-slutspelet i SM i futsal, och gick vidare till SM-slutspelet i Jönköping, där vi mötte Helsingborg(som senare vann hela SM), Gais och Astrio. Jag är på nedre raden, näst längst till höger :P

http://www.smalandsfotbollen.se/t1.aspx?p=32101&x=1&a=196807

Edit 2: Haha, lägger in en länk där dom skrev lite om våran semifinal i DM, alltså alla lag i Småland, som vi senare förlorade med 2-1.. Eller var det 3-1?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...