Jump to content

Nya globala moderatorer


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Azore: Siana missförstod tror jag.

A.A frågade Siana (som påpekade att nya mods skulle utses.) om han hade missat något. Det har ju ryktas om detta ett tag.

Siana svarar då med det quote inlägget från Hultenius. Dessvärre var det en felaktig quote:ning för Hultenius nämde inget om det i det inlägget.

Ah, du tolkar mig som en bok. Jag missförstod. Men ska det inte bli fler moderatorer då? Kanske inte behövs nu, i och försig. Men det är alltid kul med lite nytt kött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ah, du tolkar mig som en bok. Jag missförstod. Men ska det inte bli fler moderatorer då? Kanske inte behövs nu, i och försig. Men det är alltid kul med lite nytt kött.

Hehe, ja jag läser dig som en öppen bok.

Tror inte att det är aktuellt med nya mods. just nu. För många, blir inte bra och det är rellativt lungt på forumet. Den ända stora förändringen innom GTAvärlden just nu är ju "bara" det nya PS2 spelet LC. Tror inte anstormningen till forumet blir för stort. Och de nuvarande klarar nog av det tack vare att de alla nu är globala. Däremot är det nog skillnad när det är dax för PS3 att bli släppt.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, ja jag läser dig som en öppen bok.

Tror inte att det är aktuellt med nya mods. just nu. För många, blir inte bra och det är rellativt lungt på forumet. Den ända stora förändringen innom GTAvärlden just nu är ju "bara" det nya PS2 spelet LC. Tror inte anstormningen till forumet blir för stort. Och de nuvarande klarar nog av det tack vare att de alla nu är globala. Däremot är det nog skillnad när det är dax för PS3 att bli släppt.

Jepp, du har rätt, finns ju mängder med moderatorer nu. Men det är alltid kul när det kommer nya moderatorer! :wub:

Bah, man kan både läsa och tolka böcker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, ja faktiskt. Så många trådar skapas det inte, att ni kommer få några problem nu.

Då skulle jag vilja säga lagom, för det har varit aldeles för mkt jobb för oss moderatoer innan, mer än vad som synns på ytan, kanske svårt för en dödligt att sätta sig in i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...