Jump to content

Vad är rekordet, hur länge har ni hållt er ?


VaXXoR
 Share

Hur länge är det längsta ni har hållt er från runk ?  

146 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Du har visst förvräng kvinnosyn, att överhuvudtaget kunna köpa sex tyder på det.

Alltså har du det.

Te är en dryck, det trodde jag du visste.

Du förstod nog mig inte riktigt. Om jag aldrig hittade en tjej (vilket är omöjligt) så skulle det vara värt att köpa sex. Dock kommer det aldrig att hända om inte jorden går under.

Te är inte bara en dryck, läkemedel också. Går att andvända till mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan typ hålla mig hur länge som helst.

Men det händer väl att man har råkat slintit in på toan och dragit en tarzan eller två.

Men om jag ska bort nånstans då klarar jag mig absolut hur länge som helst, men nu igår så vart det nästan panik.

En tjej som jag känner som jag tycker är skit snygg ringde och sa att hon var typ dunder kåt på mig.

Då klarade jag mig inte längre utan försvann fort in på toan och drog ur mig flera jävla litrar, det var nog det absoluta värstaste jag nånsin har sprutat ^_^

and thats the end of my story

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En tjej som jag känner som jag tycker är skit snygg ringde och sa att hon var typ dunder kåt på mig.

Då klarade jag mig inte längre utan försvann fort in på toan och drog ur mig flera jävla litrar, det var nog det absoluta värstaste jag nånsin har sprutat :P

and thats the end of my story

Bwahah!

... Du skulle ju sprungigt över till henne och sprutat. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har visst förvräng kvinnosyn, att överhuvudtaget kunna köpa sex tyder på det.

Alltså har du det.

Har nog oxå förvrängd kvinnosyn då...

Jag skulle nog rösta för statliga bordeller faktiskt. Mycket hellre än som nu, att man inte har kontroll på sexhandeln.

Kvinnor, ungdomar, och barn som tvingas in i det.

Ingen koll på åldern och sjukdomar mm. Allt har gått under jorden.

Förr kunde hjälporganisationer hjälpa de som sålde sex. Nu kan de inte det.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har visst förvräng kvinnosyn, att överhuvudtaget kunna köpa sex tyder på det.

Alltså har du det.

Te är en dryck, det trodde jag du visste.

Så du menar att t.ex att dricka en god kvällste tillsammans med sin nakna flickvän INTE är erotiskt? Eller, kanske, hälla lite ljummen te på brösten..? Näenäe. ^^,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du menar att t.ex att dricka en god kvällste tillsammans med sin nakna flickvän INTE är erotiskt? Eller, kanske, hälla lite ljummen te på brösten..? Näenäe. ^^,

Haha men isåfall kan ju allting

vara någonting erotiskt, det beror ju bara på vad man tänder på. Så det är ju bara vad man själv tycker, och jag tror faktiskt att de flesta ser te som en dryck mer än de ser det som någonting erotiskt.. Det hoppas jag du håller med om? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha men isåfall kan ju allting

vara någonting erotiskt, det beror ju bara på vad man tänder på. Så det är ju bara vad man själv tycker, och jag tror faktiskt att de flesta ser te som en dryck mer än de ser det som någonting erotiskt.. Det hoppas jag du håller med om? :ermm:

Allt är erotiskt, det beror bara på hur man gör med det.

Haha, du.. jag tänder inte på te på en kvinnas kropp. Men ser man det på ett annat perspektiv. T.ex grädde på en kvinnas kropp. Eller glass.

Säger jag glass eller tårta till mig själv tänker jag på kalas. Inte sexlekar.

Men visst, te är inte så vanligt. Men endå, man kan använda det till erotik. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt är erotiskt, det beror bara på hur man gör med det.

Haha, du.. jag tänder inte på te på en kvinnas kropp. Men ser man det på ett annat perspektiv. T.ex grädde på en kvinnas kropp. Eller glass.

Säger jag glass eller tårta till mig själv tänker jag på kalas. Inte sexlekar.

Men visst, te är inte så vanligt. Men endå, man kan använda det till erotik. :ermm:

Milkshake är najs :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt är erotiskt, det beror bara på hur man gör med det.

Haha, du.. jag tänder inte på te på en kvinnas kropp. Men ser man det på ett annat perspektiv. T.ex grädde på en kvinnas kropp. Eller glass.

Säger jag glass eller tårta till mig själv tänker jag på kalas. Inte sexlekar.

Men visst, te är inte så vanligt. Men endå, man kan använda det till erotik. :ermm:

Du har tydligen aldrig hört talas om tepåsen :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...