Jump to content

Vad är rekordet, hur länge har ni hållt er ?


VaXXoR
 Share

Hur länge är det längsta ni har hållt er från runk ?  

146 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eftersom hon ska vara likadan så bör hon inte tröttna.

Så du tror inte att du tröttnar om det enda ni gör är att knulla konstant i ett/flera år ?

Jag skulle i alla fall tröttna redan efter att ha knullat konstant i en vecka, man vill ju göra något annat än knulla dagarna i ända.

Visst det är skönt och allt sånt, men att göra det 24/7 ?

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tror inte att du tröttnar om det enda ni gör är att knulla konstant i ett/flera år ?

Jag skulle i alla fall tröttna redan efter att ha knullat konstant i en vecka, man vill ju göra något annat än knulla dagarna i ända.

Visst det är skönt och allt sånt, men att göra det 24/7 ?

:D Vad jag skrattade åt ditt inlägg! :P

Jag menar bara att det är klart att man gör det mycket i början.

Vissa har ju överdrivet intresse för denna aktivitet :D men det är ju inte lika spännande när man gjort det övermånga gånger.

Det blir ju slentrial efter ett par år. Ett par som har varit ihop i 20 år är ju inte lika heta på varann som när de träffades.

Så absolut att man "filosoferar" själv ibland.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tror inte att du tröttnar om det enda ni gör är att knulla konstant i ett/flera år ?

Jag skulle i alla fall tröttna redan efter att ha knullat konstant i en vecka, man vill ju göra något annat än knulla dagarna i ända.

Visst det är skönt och allt sånt, men att göra det 24/7 ?

Vem har sagt att vi ska knulla 24timmar om dygnet? :D

Tröttnar man på att knulla får väl mina fantasier komma till skott, vilket är många och olika. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D Vad jag skrattade åt ditt inlägg! :P

Jag menar bara att det är klart att man gör det mycket i början.

Vissa har ju överdrivet intresse för denna aktivitet :D men det är ju inte lika spännande när man gjort det övermånga gånger.

Det blir ju slentrial efter ett par år. Ett par som har varit ihop i 20 år är ju inte lika heta på varann som när de träffades.

Så absolut att man "filosoferar" själv ibland.

Jo, det är på ett ungefär det jag menade, fast lite överdrivet uttryckt och med mindre tid än 20 år :"> .

Men jag tröttnade lite på Cyprez och hans, blod och rakhyvlar och knulla sönder sin brud-snack.

Och eftersom han sade emot ditt förra inlägg så ville jag förtydliga för honom. ^^,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som någon sa "det här forumet blir bara sjukare"...

Var inne på Bloodhound Gang-forumet, men tröttnade, för alla där är så jävla taskiga hela tiden... Så tänkte jag "nu ska jag till gtasajten och läsa lite härliga svenska, kamratliga inlägg..." Och det första jag får se är den här tråden... :P *suck* Killar... :lol:

Vote: Runkar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah.. ännu en sjuk sak med Cyprez att lägga till listan
  • våldsbenägen

  • sadistisk

  • 'kroniskt hämdlysten'

  • Ser på té som nånting erotiskt

  • förvrängd kvinnosyn

Jag är inte alls våldsam. Du ser inte skillnad mellan spel och verklighet. Hum. Postal?


sadistisk. Stämmer nog.
Ja, jag är hämdlysten.
Té är någonting erotiskt.
Jag har inte alls förvrängd kvinnosyn jag gillar bara sex.

Varför komma med massor av påståenden?

:P

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Jag är inte alls våldsam. Du ser inte skillnad mellan spel och verklighet. Hum. Postal?
  • sadistisk. Stämmer nog.
  • Ja, jag är hämdlysten.
  • Té är någonting erotiskt.
  • Jag har inte alls förvrängd kvinnosyn jag gillar bara sex.

Varför komma med massor av påståenden?

^_^

Du har visst förvräng kvinnosyn, att överhuvudtaget kunna köpa sex tyder på det.

Alltså har du det.

Te är en dryck, det trodde jag du visste.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...