Jump to content

GTACity


Jojje
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 803
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fy vad dålig den nya templaten är. :P Jag höll på att göra en i den gamla, men innan jag blev klar tittade jag till på sidan och upptäckte att ni bytt. Tomten är ju mindre nu! Perspektivet är ju egentligen inte så mycket bättre, bara färgen. :P

Jaja, jag får bidra med mitt omgjorda residence, då:

(ursäkta tomrummet ovanför, det får redigeras bort - gjorde det nämligen i Imageready)

Jag vill ha det neråt-höger från Bobbos, tack! Alltså, ordningen Siana-Bobbo-jag. :)

post-24-1140366175_thumb.jpg

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy vad dålig den nya templaten är. :P Jag höll på att göra en i den gamla, men innan jag blev klar tittade jag till på sidan och upptäckte att ni bytt. Tomten är ju mindre nu! Perspektivet är ju egentligen inte så mycket bättre, bara färgen. :P

Jaja, jag får bidra med mitt omgjorda residence, då:

(ursäkta tomrummet ovanför, det får redigeras bort - gjorde det nämligen i Imageready)

Jag vill ha det neråt-höger från Bobbos, tack! Alltså, ordningen Siana-Bobbo-jag. :)

Perspektivet är bättre. Det gamla gick inte att göra snyggt på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan hoppsan. Jag valde att bygga en bordell den här gången. Namnet på den är "Corleones Bajsiga Bordell", vilket det finns en förkortning för skrivet på flaggan. Även här fick några fåglar gästa. Ett äppelträd gjorde sig plats. Likaså några rutor till höger, vilka jag inte riktigt har kommit på vad de ska föreställa. Fint är det i alla fall.

Vad tycks?

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan hoppsan. Jag valde att bygga en bordell den här gången. Namnet på den är "Corleones Bajsiga Bordell", vilket finns en förkortning för skrivet på flaggan. Även här fick några fåglar gästa. Ett äppelträd gjorde sig plats. Likaså några rutor till höger, vilka jag inte riktigt har kommit på vad de ska föreställa. Fint är det i alla fall.

Vad tycks?

Gulligt ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...