Jump to content

Min webbradio


eliizar
 Share

Recommended Posts

Det var kul att sända och vi håller på att arbeta med Vol.3 som kommer att komma lite efter jul planeras det. Och i jul kommer det förmodligen bli en till specialare. Ni får skicka in tips och råd om vad ni vill ha ut av kommande sändingar, När vi kör är det försent och det har hänt att tips kommer sent och vi hinner inte ta tag dem i tid så ta chansen!

Skoj att vi hade 25 unika lyssare i söndags på testsändningen, hoppas det blir nått liknanade framtida sändningar! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var kul att sända och vi håller på att arbeta med Vol.3 som kommer att komma lite efter jul planeras det. Och i jul kommer det förmodligen bli en till specialare. Ni får skicka in tips och råd om vad ni vill ha ut av kommande sändingar, När vi kör är det försent och det har hänt att tips kommer sent och vi hinner inte ta tag dem i tid så ta chansen!

Skoj att vi hade 25 unika lyssare i söndags på testsändningen, hoppas det blir nått liknanade framtida sändningar! :mellow:

Jag skulle lätt ha lyssnat om jag hade fått reda på det lite tidigare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle lätt ha lyssnat om jag hade fått reda på det lite tidigare. :)
Testsänder lite granna: http://83.227.9.70:2000/listen.pls

Dessutom säger de till innan varje sändning om man har de på msn. (annars så fattar man vad som är på gång om de är inne/loggar in på msn)

Jag förlorade en tävling :doh: Det jag klarade var dock utan google, till skillnad från vissa :mellow: *host* Kebab

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...