Jump to content

Min webbradio


eliizar
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 months later...

RönnbyRadio Kommer tillbaka!

Jodå vi kommer tillbaka, och vi har redan börjat skriva nytt manus och spelat in nya sketcher mm.

Vi vill att du bidrar mera; gör en jingel, en sketch, skriv en historia och skicka in, gör allt som man

kan spela upp i radion, men gör det snart! För vi drar igång snarare än vad ni tror så skynda på!

Skicka meddelande till mig här på forumet om du vill bidra så skickar jag min personliga Msn.

RR vol. 3 Trailer

( För er som inte lyssnat på de tidigare programmen så har ni er chans nu, tanka samtliga 5 avsnitt på

våran hemsida : www.ronnby.tk )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAN! Jag skrev ett jättebra inlägg här, men trailer-länken gjorde att firefox hängde sig. Även fast jag klippte ut texten så försvann den! :mellow:

Hur som helst, jag får dra det lite snabbt igen;

Tycker inte ni borde inrikta sista timman av programmet på busringningar. Visst, en eller två eller tre stycken är skitskoj men sen.. nja.

Istället tycker jag att ni borde sitta och diskutera lite olika aktuella händelser, både nyheter i Sverige och resten av världen, samt sånt som är 'stort' på internet för tillfället. Skulle ni göra ett program idag så skulle ni alltså exempelvis kunna snacka lite om mensvärk-tjejen, Tay Zonday eller Britney Spears-bögen.

Och just det, det jag började det förra inlägget med:

Jaaaaaaaaa! :( Tänkte på det här idag faktiskt! Ska bli jättekul!

Och så en liten fråga med, vilket avsnitt var det ni ringde upp Tweak, Qouad och några till i? Vill höra det igen. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tweak var visst inte med. Men jag är säker på att Qouad var det! (Han var skitstel :( )

Vafan blir man inte av att prata med de då? Jag var ju nervös, stog ju en knapp på spel.

Vad avundsjuk Siana blev på mig sen för attjag fick en enkel fråga :)

Han är med det vet jag "Händerna på täcket inatt?" - aldrig :naughty:

Hihi ... busig jag är. :mellow:

förresten... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, äntligen :)

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...