Jump to content

Min webbradio


eliizar
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Skulle någon vänlig person kunna photoshopa denna bilden till eget tycke, dvs. filter eller

vad man gör för att det ska se bättre ut och sedan skriva "Rönnby Radio vol.2 - bäst ifrån ses 1"

(eller liknande).

... Vi har knappar kvar :unsure:

http://img339.imageshack.us/img339/3240/rnnbygv0.png

Redigerad av eliizar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...

En månad efter säsongsuppehållet news.

- Alla priser är sickade.

- Vi börjar få tillbaka gnistan.

- Vi behöver din hjälp.

- Sebastian har brutit lårbenshalsen och kan inte gå på 2 månader.

- Skivan är på gång.

- - - - - - - - -

Vi vill börja sända lite smått snart igen, men nu behöver vi era tips på hur vi ska kunna

utvecka vårat program för att kunna ha en fräsch sändning med nya ideer. Förra säsongen

gick hur bra som helst men det känns som att vi behöver ha lite fler programpunkter för

att det ska bli perfekt. skriv i tråden och in i irc (rönnbyradio @ qnet.) eller maila:

ronnbyradio@gmail.com.

Ang: SKIVSLÄPPET.

Vi kommer ha en skivsläppsändning med utlottning av plattan och utlottning av alla knappar som blev

kvar sedan vol.2, detta planeras och kommer snart. (Vi kommer säker testsända någon gång också).

Nya knappar kommer i framtidens program.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Nu på Onsdag sänder RönnbyRadio ett helt vanligt program!

Japp! Vi börjar få motivationen tillbaka och kommer att köra ett friståeende program i serien.

Det kommer bjudas på Sketcher och tävlingar precis som vanligt samt några nya punkter!

Se till att lyssna då!

Onsdagen den 16 maj 19:00!

(meddelar i tråden när vi går online)

JdPlGmYJIuye.jpg

MSN: ronnbyradio@hotmail.com

IRC: rönnbyradio @ quakenet (dra in redan idag!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEEEJ! Snälla, ta det på torsdag istället! :'( Jag sitter på ett tåg påväg till Sikorka fram till 01:07 på onsdag natt.. Och jag vill verkligen vara med och lyssna! Plz! Jag gör vadsomhelst..! Jag kan klappa din katt, köpa tuggummi eller t.o.m. raka dig på ryggen helt gratis om ni bara väntar med det till på tordag! PLZ! :)

Kommer ni sända någon mer gång efter onsdagen samma vecka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEEEJ! Snälla, ta det på torsdag istället! :'( Jag sitter på ett tåg påväg till Sikorka fram till 01:07 på onsdag natt.. Och jag vill verkligen vara med och lyssna! Plz! Jag gör vadsomhelst..! Jag kan klappa din katt, köpa tuggummi eller t.o.m. raka dig på ryggen helt gratis om ni bara väntar med det till på tordag! PLZ! :)

Kommer ni sända någon mer gång efter onsdagen samma vecka?

Couldn't agree more!

Onsdag passar icke för mig, då jag är upptagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NEEEJ! Snälla, ta det på torsdag istället! :'( Jag sitter på ett tåg påväg till Sikorka fram till 01:07 på onsdag natt.. Och jag vill verkligen vara med och lyssna! Plz! Jag gör vadsomhelst..! Jag kan klappa din katt, köpa tuggummi eller t.o.m. raka dig på ryggen helt gratis om ni bara väntar med det till på tordag! PLZ! :)

Kommer ni sända någon mer gång efter onsdagen samma vecka?

Åh, jag tycker verkligen att onsdagen är ett perfekt datum :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...