Jump to content

Min webbradio


eliizar
 Share

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

Tji fick du!

Fasen alltså man skulle kanske ta och försöka köppla ihop allt inom en snar framtid,

allt ligger i lådan och skräpar, tyvärr har jag ingen hemtelefon att ringa med så

det blir ett problem, kanske någon vänlig person vill donera lite stålar så man kan

beställa grejer.

kan ju se hur efterfrågan här om man ska göra en liten reunion.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...

Bömp!

Ni som kommer ihåg så sände jag lite webbradio här förut.

Nu sänder jag från bollnäs folkhögskola, ni som är sugna på att lyssna någon gång kan gå in på; radiovagen.se

Hur vet jag när du sänder? ...samt vilken typ av program sänder du?

...jag gissar att konceptet inte direkt är detsamma som rönnby radio ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bömp!

Ni som kommer ihåg så sände jag lite webbradio här förut.

Nu sänder jag från bollnäs folkhögskola, ni som är sugna på att lyssna någon gång kan gå in på; radiovagen.se

FUCK YEAH!

Rönnbyradio var baske mig di BÄSTA! Busringningarna till "Bu Gay" som alltid bäddade sängen, "Bosse" som skulle spela fotboll med någon tant på 90 år, brevet jag och min gamla klasskompis i högstadiet fick med varsin RR-pin i och en fräsig teckning. Fyfan. Jag lyssnar alltid på Rönnbyradio när jag runkar, aldrig annars. <3

Jag vet inte vad det nya programmet kommer innehålla, men jag blev asglad av att se att denna tråden bumpats!

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FUCK YEAH!

Rönnbyradio var baske mig di BÄSTA! Busringningarna till "Bu Gay" som alltid bäddade sängen, "Bosse" som skulle spela fotboll med någon tant på 90 år, brevet jag och min gamla klasskompis i högstadiet fick med varsin RR-pin i och en fräsig teckning. Fyfan. Jag lyssnar alltid på Rönnbyradio när jag runkar, aldrig annars. <3

Jag vet inte vad det nya programmet kommer innehålla, men jag blev asglad av att se att denna tråden bumpats!

Nostalgi! :wub:

Är kvar i hemstaden en vecka till innan det åter är dags för studier, ska absolut försöka hitta RR-priserna, framförallt skivan, hos mina föräldrar! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ledsen för offtopic, men var inte han lite av en Youtube-guru där ett tag? Han har ju miljoner klippvisningar på sin kanal men nu verkar han inte vara aktiv. Har han en annan kanal eller har han lagt av med det där i och med jobbet på PC Gamer?

Ett tag var han väldigt poppis, sedan tror jag att han tröttnade lite. Han har gjort några comebacks så inaktiv skulle jag inte kalla honom, hans senaste uppladdning var ju för bara två veckor sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...