Jump to content

Boktråden


jaeger
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Akten har inte jag heller läst.

Är det den femte boken eller ?

Jag håller med, Butler är helt klart coolast i böckerna.

D'Arvit ^^

Nä, Akten är egentligen ingen bok. Den kommer efter trean och har bara lite information om Fort Mayor etc. Inget att läsa direkt. Annars var även Julius Root cool, R.I.P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, Akten är egentligen ingen bok. Den kommer efter trean och har bara lite information om Fort Mayor etc. Inget att läsa direkt. Annars var även Julius Root cool, R.I.P

Ok, den ska inhandlas ^^

Nej, efter Butler kommer ju helt klart kentauren Foaly, eller Mulch Diggums ^^

Jag gillar deras kommentarer dem kommer med ibland ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läser Harry Potter 1 just nu :) ... jag föredrar hellre filmer men vår svenska lärare tvingar oss läsa något så att vi kan skriva en recension om den.

Vafalls? Böckerna är ju hundratals gånger bättre än filmerna.

Filmerna är ju egentligen rätt kassa, har sett dem bara för att jag är ett fan av böckerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafalls? Böckerna är ju hundratals gånger bättre än filmerna.

Filmerna är ju egentligen rätt kassa, har sett dem bara för att jag är ett fan av böckerna.

Jag har hittils inte sett en enda film som varit bättre än boken. Det går helt enkelt inte att slå en månads gripande läsande med två timmar film.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen började jag läsa Karl Marx- Texter I Urval. Underhållande stycke på baksidan av boken:

"Är det något jag vet så är det att marxist det är jag inte" utbrast Karl Marx under sina sista levnadsår ställd inför vantolkningar av hans skrifter.

:) Tough life.

Hehe, you go girl! Själv har jag bara läst några grejer ur Det Kommunistiska Manifestet, då det kommer till marxismpropaganda...

Nåväl.

Just nu läser jag Fjodor Dostjoevskijs ideologiskräckprofetia Onda Andar. Dock segstartat, borde ta mig i kragen...

Bästa boken jag någonsin läst: Bröderna Karamazov av just Dostojevskij. Även Brott och Straff är underbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, you go girl! Själv har jag bara läst några grejer ur Det Kommunistiska Manifestet, då det kommer till marxismpropaganda...

Nåväl.

Just nu läser jag Fjodor Dostjoevskijs ideologiskräckprofetia Onda Andar. Dock segstartat, borde ta mig i kragen...

Bästa boken jag någonsin läst: Bröderna Karamazov av just Dostojevskij. Även Brott och Straff är underbar.

Långa ord blir det. :)

Hade tänkt läsa John Rawls- Vad rättvisan kräver efter tidigare nämnd bok.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, you go girl! Själv har jag bara läst några grejer ur Det Kommunistiska Manifestet, då det kommer till marxismpropaganda...

Nåväl.

Just nu läser jag Fjodor Dostjoevskijs ideologiskräckprofetia Onda Andar. Dock segstartat, borde ta mig i kragen...

Bästa boken jag någonsin läst: Bröderna Karamazov av just Dostojevskij. Även Brott och Straff är underbar.

Såg du mitt tips lite längre ner på första sidan till dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska hoppa till den när "ramones: the complete twisted history" är utläst!

Bra! Jag rekommenderar den skarpt. Är på sid. 120 nu och jag vill bara inte sluta läsa. Har läst om ett party dom hade med Ozzy Osborne. Hahahaha dom var så jävla höga så han drack Nikki Sixx kiss. Och det hela slutade med Sharon sa åt Ozzy att han inte fick festa med Crüe längre.

Humoristisk och tragisk. Men den är sketabra.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det något som luktar gott så är det böcker, duh? Böcker, vinylkonvuluter, te...

...fuck, vad jag är typsik, ändå.

Jag har problemet att jag läser samma rad 2-3 gånger sen kastar jag iväg boken o tänker är den bra så kommer en film om denså slipper man tänka XD

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Morsan fick ett par nya böcker från hennes bokklubb idag, bland annat en norsk bok som heter Cirkelns Ände.

Boken ska vara som en norsk da Vinci-koden typ, har väldigt höga förväntningar på den boken ^_^

Kan det vara " i cirkelns mitt" du tänker på för den har dan brown gjort kom ut för inte så länge sen på svenska. fett bra måste ja säga..

Da Vinci koden kan det bli bättre.. kanppast..

colin forbes finns det rätt mycket av i bokhyllan också..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...