Jump to content

Vad lyssnade du på som barn?


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 138
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min bror lyssnade på Kiss när han var 5, jag hatade det som fan, jag var då 6 år. För dom som inte vet det är jag fullblodig hårdrockare just nu ;)

Vad lyssnade man själv på då..

Backstreet Boys var ju bra

Spice Girls

E-type

Edit:

Markoolio

Edit2:

Aqua

Dr.Bombay var ju en stor favorit

Edit3:

Offspring när man var typ 10 år

Hmm, jag återkommer om jag kommer på nått mer.

Redigerad av leftbehind
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var liten, alltså vi snackar 4-5 år gillade jag Robert Broberg. Jag har för mig att han hette så. Sen mognade jag litegrann. Senare vart det Nordman. Jag kommer ihåg att jag hade två kassetter med honom. Åren gick och jag började gilla Savage Garden. Men sen vart det Mötley Crüe för hela slanten.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som riktigt litet barn lyssnade jag på det som mamma spelade, det vill säga Nirvana, Queen, Mikael Wiehe... Dessa lyssnar jag fortfarande på. I sju-årsåldern lyssnade jag på Aqua, Dr Bombay och Markoolio. Ja, sånt som var poppis då. Min första skiva var faktiskt Dr Bombays "Rice and Curry". Jag lyssnar på den då och då nu med, man blir så glad av den!! ;)

Har haft en Offspring-period, en TLC-period... Ja, lite sånt. Men det mesta tycker jag fortfarande är bra. Det enda jag "skäms" över att ha lyssnat på är nog... hmm... Nej, jag har inget att skämmas för. Gillade varken Spice Girls eller Backstreet Boys. En kompis till mig som nu är hådrockare lyssnade jättemycket på Westlife när vi var typ elva, och hon sa att hon alltid skulle älska dem. Det gjorde hon inte... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Häjkon Bäjkon ;)

Och sen var det lite Bloodhoung Gang, Eminem och The Offsprings. Men med dem var det bara speciella låtar som jag vet att jag gillade, som "Pretty fly for a white guy" med The Offsprings. Sen så älskade jag Boomfunks MC, den där superhiten de hade. Freestyle nånting.

okka: Jag kollade lite i början av hophop tråden 2 häromdagen, och såg då att du hade varit en hiphopare. Fan vad förvånad jag blev ;)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...