Jump to content

Vad lyssnade du på som barn?


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 138
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vettiga texter, sa du?

@Topic: Lyssnade aldrig riktigt på musik. Dock gillade jag låten som gick i stil med "you've gotta fight - for your right - to paaartaaay!"

Vettigare än knark och att "jag har en dålig uppväxt."

Och så kan dom köpa mindre tröjjor, och mindre jeans. Och även sluta se alla tjejer som horor.

ManowaR sjunger även om blod och sån't. Men det har hänt. Och det är intressant. Det tror jag inte nå jävla rimmande om knark och hur dålig sin uppväxt är.

ROCKEN HADE KUNNAT VARA STÖRST OM DET INTE VAR FÖR MTV.

Tack.

EDIT: Du lära ju säkert ta den låt som hette "Raining blood", och ingen annan. T.om ManowaR (som är "värre" än Slayer har lugna låtar.) För exempel: Maste of the Wind.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vettiga texter, sa du?

@Topic: Lyssnade aldrig riktigt på musik. Dock gillade jag låten som gick i stil med "you've gotta fight - for your right - to paaartaaay!"

Vettigare än knark och att "jag har en dålig uppväxt."

Och så kan dom köpa mindre tröjjor, och mindre jeans. Och även sluta se alla tjejer som horor.

ManowaR sjunger även om blod och sån't. Men det har hänt. Och det är intressant. Det tror jag inte nå jävla rimmande om knark och hur dålig sin uppväxt är.

ROCKEN HADE KUNNAT VARA STÖRST OM DET INTE VAR FÖR MTV.

Tack.

EDIT: Du lära ju säkert ta den låt som hette "Raining blood", och ingen annan. T.om ManowaR (som är "värre" än Slayer har lugna låtar.) För exempel: Maste of the Wind.

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låttexterna..? Blooood..

Haha lite Cyprez över dig där -_-^_^

Måste bara säga detta, tro inte att folk inte lägger sig i denna diskussionen för att de tycker att du är så grym på att diskutera, det är bara för att alla vet hur jobbig och helt fel ute du är,och att du aldrig kommer ge dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...