Jump to content

Splinter Cell!


rabarben
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 347
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 5 months later...

Sry om ja drar upp en gamal tråd. Ja har bara Pixel Shader 2.0 och ja skulle spela Splinter Cell Double Agent men ja kommer bara till menun. Om ja ska spela missions så stängs spelet av och får trying to regist non Shader eller nåt sånt. och ja vet att det stödjer bara Pixel Shader 3.0 finns det nåt sät att göra så ja kan köra det med Pixel Shader 2.0? För ja kan spela Kane & Lynch: Dead men fast man måste ha Pixel Shader 3.0 enligt "systemrequirementslab" Ja har ett ATI RADEON X800 XT. Så finns det nåt sät att köra SCDA utan att behöva skaffa Pixel Shader 3.0? eller köpa nytt Grafik Kort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...
Splinter Cell: Conviction släpps nästa vecka och ingen bryr sig? Själv tycker jag att det verkar sjukt roligt. Kommer sitta och lira co-op med någon polare som mest: :D Tagga till nu för fan!

jag e riktigt pissed of att det inte kommer till playstation 3 (ännu). jag e helt 100 på att det kommer komma, fast om någon månad, men vill ha det nu!

det ser helt sjukt ballt ut, älskar hur sam rör sig o allting nytt. nejfan, kan inte ens prata om det, blir bara ledsen då :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag e riktigt pissed of att det inte kommer till playstation 3 (ännu). jag e helt 100 på att det kommer komma, fast om någon månad, men vill ha det nu!

det ser helt sjukt ballt ut, älskar hur sam rör sig o allting nytt. nejfan, kan inte ens prata om det, blir bara ledsen då :D

Inte för att svika dina drömmar om en PS3 version så tror jag inte Ubisoft gör en version till PS3 då dem har sagt att det ska endast komma till PC och 360 vad jag har hört. Men men va inte så säker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att svika dina drömmar om en PS3 version så tror jag inte Ubisoft gör en version till PS3 då dem har sagt att det ska endast komma till PC och 360 vad jag har hört. Men men va inte så säker.

De tidigare spelen har alltid kommit till Xbox först och sen till Playstation.

Plus att två anställda på Ubisoft har skrivit i sina CV:n(eller nått sånt) att de har arbetat med Splinter Cell: Conviction till Xbox 360, PC och Playstation 3.

Så det är mycket som tyder på att det kommer komma, men man ska nog inte vara allt för säker. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att svika dina drömmar om en PS3 version så tror jag inte Ubisoft gör en version till PS3 då dem har sagt att det ska endast komma till PC och 360 vad jag har hört. Men men va inte så säker.

precis som microsoft köpte rättigheterna till expansionerna på gta IV för 50 miljoner dollar, vilket gjorde det heeeelt omöjligt att komma till ps3? :)

och nu kommer dom ut till ps3 nästa vecka? om det inte är en Exclusiv titel såsom ps3's uncharted, eller 360's Halo, så tror jag inte längre på ensamrättigheter på spel som vanligtvis kommer till båda konsolerna. och jag gör det inte i detta faller heller.

frågan för mig är inte OM det kommer till ps3, utan När det kommer till ps3.

för övrigt så måste jag ju säga att till en början (wayback när första trailern kom ut) så va jag väldig skeptisk till denna nya stilen.men nu när man ser mer o mer hur dom utvecklat o verkligen gjort det skitbra (till synes) så e jag riktigt imponerad av det.

det va en av sakerna jag faktiskt saknade i gamla spelen, att när man väl blev upptäckt, så rörde sig sam oehört långsamt för att vara värsta superagenten? :)

men nu kan man göra lite olika tillväga sätt, du kan köra spelet lite mer som shooter, o blasta din väg framåt.

eller fortfarande köra på samma gamla stil, fast bättre gjort :D

aja, hur som helst tror jag på en ps3 release innan årskiften, faktiskt. :D

Redigerad av DizzY
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast GTA Episodernas släpp till PS3 förhandlades fram och det tog 2 år att övertala M$ och med störst säkerhet så har en del pengar shiftat ägare för det. PS3 har exclusiviteten till nästa GTA så möjligen så har M$ förhandlat sig till att det bara blir tids exclusivt till PS3.

Men i det här fallet så är det säkert bara fråga om tids exclusivitet bara det vatt de får inte prata om PS3 versionen fören efter en viss tid.

Med tanke på att det finns bilder på PS3 versionens fodral och Limited Edition så lär spelet redan existera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast GTA Episodernas släpp till PS3 förhandlades fram och det tog 2 år att övertala M$ och med störst säkerhet så har en del pengar shiftat ägare för det. PS3 har exclusiviteten till nästa GTA så möjligen så har M$ förhandlat sig till att det bara blir tids exclusivt till PS3.

Men i det här fallet så är det säkert bara fråga om tids exclusivitet bara det vatt de får inte prata om PS3 versionen fören efter en viss tid.

Med tanke på att det finns bilder på PS3 versionens fodral och Limited Edition så lär spelet redan existera.

Vi får väl hoppas men tycker även PS3 spelare ska få chansen att få testa Splinter Cell Conviction och dess andra spel som kommer. Själv så älskar jag hela serien då jag har kört alla i serien och klarat ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

precis som microsoft köpte rättigheterna till expansionerna på gta IV för 50 miljoner dollar, vilket gjorde det heeeelt omöjligt att komma till ps3? :D

och nu kommer dom ut till ps3 nästa vecka? om det inte är en Exclusiv titel såsom ps3's uncharted, eller 360's Halo, så tror jag inte längre på ensamrättigheter på spel som vanligtvis kommer till båda konsolerna. och jag gör det inte i detta faller heller.

frågan för mig är inte OM det kommer till ps3, utan När det kommer till ps3.

Ingen har skrivit att episoderna till GTA4 ALDRIG skulle komma till PS3an. De sade bara att det skulle ta längre tid, tills den dealen med Microsoft hade tagit slut. Det gjorde det, och Ps3orna fick episoderna.

Vi har redan haft den här debatten förut. Leta rätt på den, jag använder samma argument som jag "vann" med då, som nu. Du förstår helt enkelt inte hur marknaden fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, där håller jag inte med. Jag vill minnas att de sa att Episoderna var exlusiva och att de inte kommer släppas till annat än XBox 360. Jag har inget minne av att de någonsin sagt att de ska komma till PS3 men att det bara kommer ta lite längre tid.

Okej, vi borde inte diskutera det här i den här tråden.

Men det var iallafall så att M$ gick till Rockstar och bad om att de skulle släppa episoderna till 360 FÖRST. De bad aldrig om full exklusivitet.

Nog om detta nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen har skrivit att episoderna till GTA4 ALDRIG skulle komma till PS3an. De sade bara att det skulle ta längre tid, tills den dealen med Microsoft hade tagit slut. Det gjorde det, och Ps3orna fick episoderna.

Vi har redan haft den här debatten förut. Leta rätt på den, jag använder samma argument som jag "vann" med då, som nu. Du förstår helt enkelt inte hur marknaden fungerar.

jag minns det precis som crusader säger här nedan?

Nja, där håller jag inte med. Jag vill minnas att de sa att Episoderna var exlusiva och att de inte kommer släppas till annat än XBox 360. Jag har inget minne av att de någonsin sagt att de ska komma till PS3 men att det bara kommer ta lite längre tid.

Okej, vi borde inte diskutera det här i den här tråden.

Men det var iallafall så att M$ gick till Rockstar och bad om att de skulle släppa episoderna till 360 FÖRST. De bad aldrig om full exklusivitet.

Nog om detta nu!

jag va med i debatten ang detta hur jävla länge som helst, och ALLA sa att det kommer absolut inte till ps3 för dom betala 50miljoner dollar. ect. ect....

men jaja, skitsamma, det kommer på fredag, o jag e happy as fuck över det! >_<

och jag tror till 100% att detta (splinter cell) kommer komma till ps3 innan årsskiftet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...