Jump to content

Stämningen efter den stora crashen


tommy killer
 Share

Är den bra eller inte?  

69 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eftersom ingen i topicen var reggad under barnåret och fick se forumet ta sina första steg har ingen aning om vad stämning är i GTAsajten termer.

2002 var ett magiskt år. ^_^

Host, jo. :wub:

Och jag håller med dig. :)

Men den stämningen har man nästan glömt, nu är man nöjd bara man får en tråd utan bråk.

@Meller: Åh, nej. :wub:

Wub wub.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att stämningen har försämrats avsevärt genom åren. Kom själv hit sent i November -02 och då var det en trevlig stämning här på forumet. Alla var trevliga och även om någon ställde någon dum fråga var man sjysst och svarade trevligt istället för "Det var det absolut dummaste jag hört idag."

Så är det nu för tiden. Alla ska vara på den som förstår mindre. Hur kul skulle ni själva tycka det var ifall vi som kan mer än er skulle vara på er??

Det är ju meningen med det här forumet som så många andra att man ska leta efter hjälp och våga fråga. Genom eran dåliga attityd skrämmer ni iväg många trevliga människor/medlemmar, som kanske om ni gett dem en chans skulle kunna tillföra det här forumet något bra.

Själv anser jag att det ska vara varning på de som uppför sig taskigt eller nedlåtande. Men eftersom att vissa utav moderatorerna inte gör någonting åt det så antar jag att de tycker det är okej.

Det är min synpunkt och vad jag själv tycker om stämningen här på GTAsajtens forum.

Ingen idé att ni skriver något ont om mitt inlägg som att ni känner er träffade eftersom att det är riktat till er allihopa som en liten "reminder" för att ni ska bättra er. De ända som ska känna sig träffade är i såna fall Hultenius och moderatorerna med det sista om att de inte gör något åt att folk är otrevliga här på forumet.

Oj vart lite lång det här :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det var nice när jag kom. Sommaren 03. Glassen var god. Tjejerna snygga. Solen sken hela dagarna.

Nu äter jag inte glass särskilt ofta. Tjejerna har nog tappat lite i kvalité trots allt, och solen skiner verkligen inte. (Kan dock bero på att det är kväll nu)

Så ja, jag tror nog stämningen har blivit sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...