Jump to content

Stämningen efter den stora crashen


tommy killer
 Share

Är den bra eller inte?  

69 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker stämningen var askön i somras. Jag tycker nästan detta forum ska införa en gräns snart. Det loggas ju in alldeles för många medlemmar på detta forum. Ett annat forum jag är på är det kanske bara 150-200 medlemmar. Stämningen där är asskön men det är kanske bara för att alla inte får logga in där. Så tycker jag GTA sajten också borde göra. Inga mer får logga in här. >_<

Men så tycker jag, allt för stämningens skull...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker stämningen var askön i somras. Jag tycker nästan detta forum ska införa en gräns snart. Det loggas ju in alldeles för många medlemmar på detta forum. Ett annat forum jag är på är det kanske bara 150-200 medlemmar. Stämningen där är asskön men det är kanske bara för att alla inte får logga in där. Så tycker jag GTA sajten också borde göra. Inga mer får logga in här. -_-

Men så tycker jag, allt för stämningens skull...

Hoppas du skämtade. Helt sjuk lösning. "Nej, du får inte bli medlem på forumet och be om hjälp angående GTA, vi vill ha vår sköna stämning kvar". :)

Men, ja, jag kan helt klart hålla med om att stämningen är tämligen värdelös. Men oftast så brukar det förändras. Vi kan ju alla bara försöka vara lite gladare. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är sant.

Nånting jag har stört mig så mycket är att så fort någon startar en tråd så klagar nån.

Till ex,

Vad har du för dörr hemma?

Svar:ÖHH JEFLA n0000b SÖK! EN TRÅD FINNS JU.

Jaförfan en från 2003, javisst dra upp den såblir det låst, och samma jefla person skriver: n0000b dra inte upp!!

eller,

Jag undrar om man kan simma just nu.

Svar: ÅRETS NÖRDIGASTE TRÅÅÅD! KOLLA HAN ÄR MEDLEM NR9000 n000000b!!!!!11

Sluta ffs!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas du skämtade. Helt sjuk lösning. "Nej, du får inte bli medlem på forumet och be om hjälp angående GTA, vi vill ha vår sköna stämning kvar". ;)

Men, ja, jag kan helt klart hålla med om att stämningen är tämligen värdelös. Men oftast så brukar det förändras. Vi kan ju alla bara försöka vara lite gladare. :wub:

NEJ JAG SKÄMTADE INTE DIN JÄVLA N0000B!!!! :rolleyes::angry:

Självklart skojade jag, men däremot tyckte jag den har 13+ regeln eller vad det nu var väldigt bra..

Men däremot blir jag inte så sur när någon startar en tråd fast det kasnke finns massvis med andra. Massvis med medlemmar blir förbannat sura för att han/hon inte söker, istället för att be personen att söka. Han kan ju kanske inte ha hittat det han sökte på, trots att det fanns. Jag kan hålla med om att sökfuntionen e lite svår.

Detta händer allt för ofta i SA forumet. Där tycker jag defintivt stämningen ska bli bättre..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha du var ju inte ens medlem då...

Frågan jag ställer mig är om det nånsin varit bra stämmning här...själv tror jag inte det. Jag har iofs inte varit medlem särskillt länge.

Ok, om jag säger såhär. Jo det var jag. Har en annan användare som jag glömde lösenordet på och skapade därför en ny. Tänker inte tala om vad den heter utav två anledningar.

1. Fult namn.

2. Man får inte ha två användare. Sålänge det inte finns bevis på att jag har två så kan ingen göra något åt det.

Kan avslöja att jag skapade den juni 03

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, om jag säger såhär. Jo det var jag. Har en annan användare som jag glömde lösenordet på och skapade därför en ny. Tänker inte tala om vad den heter utav två anledningar.

1. Fult namn.

2. Man får inte ha två användare. Sålänge det inte finns bevis på att jag har två så kan ingen göra något åt det.

Kan avslöja att jag skapade den juni 03

Vilket år?

OnTopic: Känner faktist att det är keffare :rolleyes: Skriver inget på sistonde :)

EDIT: När jag kom hit levde Vice City-tråden, den dog tyvärr så som modding-tråden :D Då fanns bara San-Andreas tråden och DEN HÅLLER PÅ ATT DÖ UT OCKSÅ :'( :'( Och LCS är inte alla gta-are som har det eftersom att det är inte många som har PSP så den tråden är också död!!! :'(

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket år?

OnTopic: Känner faktist att det är keffare :rolleyes: Skriver inget på sistonde :)

EDIT: När jag kom hit levde Vice City-tråden, den dog tyvärr så som modding-tråden :D Då fanns bara San-Andreas tråden och DEN HÅLLER PÅ ATT DÖ UT OCKSÅ :'( :'( Och LCS är inte alla gta-are som har det eftersom att det är inte många som har PSP så den tråden är också död!!! :'(

Tråd? Du menar avdelning va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...