GTApimpfoolife Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Säger Lost som alla andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Lost är den enda serien jag ser, jag är inte så mycket för TV... De andra två vill jag inte se, kanske Prison Break isf, O.C verkar för såpa- aktigt. Votelivote: Lost *Fniss* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Lost får äver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Lost ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 /me våldtar denna poll... The Simpsons FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Lost i mitt hjärta Ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vote: "Prison Break" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Prison break, har ej sett the OC Redigerad 12 januari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Plockar bort O.C och återkommer med svar när jag sett mera av PB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Prison Break och Lost spelar enligt mig i samma liga så, nullie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Av dessa så är det Lost, som är über-bra, fast 24 är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Prison Break! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Desperate Housewives, men okej då, O.C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Gillar inte Prison Break och O.C hoppade över hajen när säsong två drog igång. Vote: Lost. Redigerad 12 januari, 2006 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Prison Break > OC Lost > OC Lost > Prison Break Lost > Allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Alltså att gemföra The O.C med LOST och Prison Break är ju som att gemföra Scrubs med ALIAS. Det går ju bara inte. Jag tog bort The O.C och tog LOST mot Prison Break och då van LOST. Men Prison Break är ändå en super bra serie. Längtar så till 20:e Mars när serien börjar igem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag är nog den enda som aldrig har sett Lost. Nejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Har inte sätt någon utav dom. Men Prison Break verkar bäst, så jag röstar på den. (Fastän att jag inte får.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Har inte sätt någon utav dom. Men Prison Break verkar bäst, så jag röstar på den. (Fastän att jag inte får.) Varför får du inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vote: Lost Helt klart att Lost är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts