Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Såg avsnitt 15 idag. GAH. Nu är det bara ett avsnitt kvar, hur skall det gå? Kommer de lyckas rymma? Kommer de dö? Kommer de äta noblesse med mjölk?

Det är totalt 20avsnitt.

Alltså 5 avsnitt kvar för dem som sett avsnitt 15.

Jag förstår inte vart alla har fått för sig att det bara är 16 avsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gurgel har åkt på en varning och en dags hybernate. Vi har snackat en del om att reglerna och varningarna måste skärpas i allmänhet, inte minst vid "warez"-snack. Lägg ner snacket om vart eller hur ni får tag på skiten.

Oh shi- hoppas inte min nforce länk ger mig en till varning? :P Man kan ju trots allt inte tanka nåt därifrån, men Hultan var glad på varningarna på den gamla goda tiden :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Jag är inte säker på att det blir någon ''Säsong 2''. För att jag har hört att producenten till ''Prison Break'' har dött. Tog troligtvist självmord.

Källa : en prison break-klubb på lunarstorm.se

Tror det är falskt, jag hörde att regissören hade tagit en överdos men han dog inte, han lades in på nåt ställe... har för mig att det var därför det blev ett uppehåll efter avsnitt 13

Avsnitt 16 har läckt nu btw.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det är falskt, jag hörde att regissören hade tagit en överdos men han dog inte, han lades in på nåt ställe... har för mig att det var därför det blev ett uppehåll efter avsnitt 13

Avsnitt 16 har läckt nu btw.

Okej... Dom på lunarstorm måste ha ljugit i så fall...

Ni som tittar på Prison Break borde se avsnitt 14 & 15... Finns också 16. Har dock inte sett den... Men iaf så ee avsnitten 14 & 15 är dom två mest spännande avsnitten hittills...

Dom 2 måste bara ses... :rolleyes:

Redigerad av PHiLLE___
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...