Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

Såg avsnitt 16, grymt bra! Det handlar om allt innan själva serien började. Hur han blev ditsatt, vad alla andra i serien gjorde för att hamna där dom är, och många saker är inte som de verkade tidigare enligt mig. :wub: Fett grym serie, bästa jag någonsin sett. Längtar efter nästa avsnitt nästa helg! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Såg avsnitt 16, grymt bra! Det handlar om allt innan själva serien började. Hur han blev ditsatt, vad alla andra i serien gjorde för att hamna där dom är, och många saker är inte som de verkade tidigare enligt mig. :wub: Fett grym serie, bästa jag någonsin sett. Längtar efter nästa avsnitt nästa helg! :P

Håller med, tycker också att det är skönt att det inte bara är från fängelset hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg avsnitt 16, grymt bra! Det handlar om allt innan själva serien började. Hur han blev ditsatt, vad alla andra i serien gjorde för att hamna där dom är, och många saker är inte som de verkade tidigare enligt mig. :wub: Fett grym serie, bästa jag någonsin sett. Längtar efter nästa avsnitt nästa helg! :P

Men fuck you jävla retard nice spoil, gå och häng dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cortez, om du nu tvunget måste berätta för andra hur avsnitt 16 ska vara, så borde du om någon (tänker på dig som erfaren forumit) veta att vi kör med Spoiler varning.

Seriöst, jag vet att du kan bättre.

Mikolan, visst kan det kännas förjävligt, men seriöst, är det inte lite till att ta i när du säger att han ska gå och hänga sig samtidigt som han är efterbliven?

Skärpning på dig också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte sett avsnitt 16 och du borde väl veta att det är läckt din pirat, så kanske det inte är så smart att titta in här...

Det är ju precis som i Lost-tråden, vissa följder i Sverige och vissa USA. DE som följer USA skriver i vitt, eftersom de kan spoila för de som följer det i Sverige.. Alltså borde du ha skrivit i vitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju precis som i Lost-tråden, vissa följder i Sverige och vissa USA. DE som följer USA skriver i vitt, eftersom de kan spoila för de som följer det i Sverige.. Alltså borde du ha skrivit i vitt.

Då mikolan är en klass a pirat så laddar han nog hem avsnitten ska du se.

Ändå, så stor spoiler är det inte... jag kunde ju ha skrivit om hela avsnittet och vad som händer.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då mikolan är en klass a pirat så laddar han nog hem avsnitten ska du se.

Ändå, så stor spoiler är det inte... jag kunde ju ha skrivit om hela avsnittet och vad som händer.

Men ändå.. Jag följer också USA och jag har inte sett 16 än, och skulle helst inte ha läst det du skrev.. Försök ge med dig lite,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag höll precis på att packa upp avsnitt 16 när jag läste Cortez spoiler, hade bara tänkt att komma hit för att se om nån sagt att 16 var ute än...

nej det var itne så stor spoiler, men du spoilade handlingen och jag är en sån person som helst ser ett avsnitt av en tv-serie utan att veta handlingen i förväg..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan gör det om någon berättar att 16 handlar om vad som hände tidigare? Vad får man veta av det ? Ingenting, skärp er för fan!

Hur som helst, förstår inte hur aftonbladet tänker när dom släpper en intervjuv med Stormare där han avslöjar vad som kommer hända m.m. Riktigt dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan gör det om någon berättar att 16 handlar om vad som hände tidigare? Vad får man veta av det ? Ingenting, skärp er för fan!

Håller med!.

Jag tyckte egentligen att avsnitt 16 skulle kunna vara typ Avsnitt 0? Avsnitt 15 ägde iallafall :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan gör det om någon berättar att 16 handlar om vad som hände tidigare? Vad får man veta av det ? Ingenting, skärp er för fan!

För oss som kanske vill ha lite mer spänning innan ett avsnitt, och vill därför inte veta innan vad det ska handla om.

Orka veta vad varje avsnitt handlar om, oavsett om det handlar om vad som har inträffat tidigare eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...