Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Säsong 2? :ph34r:

Det är felaktigt. Det är fortfarande säsong 1, avsnitt 20.

Vad heter låten som går när några har flashbacks i sina celler(avsnitt 20). Vilket jävla sätt att avsluta avsnitt 20 på... kommer nästa avsnitt nästa vecka eller är det uppehåll igen?

Eller vänta.. nu var jag lite snabb med att läsa.. :(

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick jag varning för mitt i Rosenström-tråden ska Mikolan banne mig ha en varning här.

Eh? det är inte warez på långa vägar, är ju liksom som att säga att "Prison Break 20 finns ute i HR med 5.1 ljud nu." Länkar eler talar inte om vart man kan ladda ner....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh? det är inte warez på långa vägar, är ju liksom som att säga att "Prison Break 20 finns ute i HR med 5.1 ljud nu." Länkar eler talar inte om vart man kan ladda ner....

Ääh. Beror på.

Som StellHell skulle sagt om jag hade skrivit det, "men det berättar ju för folk att den finns ute och då kan man söka på releasenamnet, så det är uppmaning, blabla".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett 21 nu. Major spoilers, mind you:

Sorgligt att gamlingen och den där advokatsnubben kolade och att tjockisen åkte fast. Dock skönt att de äntligen är över muren. Nu är det spännande som faaan.

Håller med dig.

Det är riktigt spännande nu!

Edit: I slutet satt jag och bet på naglarna!

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...