Jump to content

Prison Break


Hummler
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,3k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hoppas också att doktorn överlever, på poliserna lät det som hon var död. Fast om hon överlever kommer hon ändå bara att få sitta i fänglese för medhjälp till rymning. Fast då kan ju Snowflake ge upp och sen hjälpa henne att rymma.

Snowflake?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas också att doktorn överlever, på poliserna lät det som hon var död. Fast om hon överlever kommer hon ändå bara att få sitta i fänglese för medhjälp till rymning. Fast då kan ju Snowflake ge upp och sen hjälpa henne att rymma.

Sa inte poliserna att hon är förmodligen död av en överdos?. Hon var ju helt vit?.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Snowflake är ju Michael. Om du menar tjallaren som går runt och säger "yo" i sina meningar så kallas han Tweener.

Nej, jag skoja bara. Jag menade att att snowflake skulle bryta sig in igen och hjälpa doktorn som han gjorde med sin bror =P (Om hon skulle åka fast alltså)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prison break börjar om igen IKVÄLL på TV3. 23.40, avsnitt 1.

Är det avsnitt 1 av första säsongen?

Har inte följt den serien innan men skulle vilja göra det.

Har hört att den skall gå i repris nu någon gång.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Dubbelpost.

Nu kommer avsnitt 1 av Säsong 2 på måndag. Vad tror ni kommer hända i det? Vad händer med T-Bag btw? Eller tog dom han i avsnitt 22? De högg ju av hans arm och så sprang han efter dom men han nådde aldrig dit? Kommer avsnittet fortsätta med att de springer på ängen in i skogen? Hur tar de sig till Mexiko därifrån? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost.

Nu kommer avsnitt 1 av Säsong 2 på måndag. Vad tror ni kommer hända i det? Vad händer med T-Bag btw? Eller tog dom han i avsnitt 22? De högg ju av hans arm och så sprang han efter dom men han nådde aldrig dit? Kommer avsnittet fortsätta med att de springer på ängen in i skogen? Hur tar de sig till Mexiko därifrån? :)

Det har jag svårt att förstå iofs. Hur ska dom lyckas rymma därifrån? Dom är ju bara en liten bit från poliserna.

Kanske kommer någon och hämtar upp dom så är första avsnittet en biljakt, vad vet jag :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...