Jump to content

Facepunch Studios hårdhet


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Vilka överdrivet hårda regler.. jag skulle aldrig ens tänka tanken att registrera mig på det där "forumet". Och varför i helvete spelar de upp en störande midi-fil på varenda sida?  :lol:

Antar att det blir så när man inte är medlem :wub:

Crice: Facepunch har 44858 medlemmar. 595 är bannade. Forumets postande håller hög klass till skillnad från alla efterblivna 11-åringar i SA-forumet.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crice: Facepunch har 44858 medlemmar. 595 är bannade. Forumets postande håller hög klass till skillnad från alla efterblivna 11-åringar i SA-forumet.

Att elvaåringar kan registrera sig på sidan är inget man kan göra något åt. Hamsterpaj ger ju ut en tjänst som tillåter en att fejka ett personnummer, och så länge sådana åtgärdes går att tillta så finns det inget vi kan göra. Sedan så tycker jag det känns en smula andefattigt att klaga på en forumdel där man själv inte vistas. Det är mycket aktivitet i SA-forumet, eftersom San Andreas är det nyaste GTA-spelet, och om vi vill att forumet ska växa så får vi ta hand om våra nya medlemmar, och visa dem rätt, istället för att gorma "JÄVLA NOOB! STICK HÄRIFRÅN!" så fort de trampar snett. Är situationen verkligen så hopplös att du känner att du bara mår dåligt av att vara här; lämna forumet - temporärt eller inte. Kanske har saker blivit bättre när du kommer tillbaka. Man förändrar inget genom att införa Caligula-lagstiftningar och allmän jävlighet.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tiger och Crice:

Gissa varför jag inte hänger där! :lol:

Jag tittar in då och då och jag söker ju i SA-forumet när man kört fast men när man ser 'nån som kan...... ' eller 'uptrak i san ferro' så vill man helst lämna den forum-delen och aldrig skriva nåt igen.

Men som sagt: Jag skapade denna tråd enbart för att jag inte kunde posta i 'Noll Tolerans'-tråden.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget bra! Nein!

Men jag tycker att "vi" borde skaffa mera rättstavningsgrejs. Det är hyfsat störande att människor skriver liksom "Ja bähövär de här. Ge mig det anars så får ni en smell i hövvet!11!11"

T ex...

EDIT: Stavfel på två ord :lol::wub:

Redigerad av Bubbli
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tiger och Crice:

Gissa varför jag inte hänger där!  :lol:

Jag tittar in då och då och jag söker ju i SA-forumet när man kört fast men när man ser 'nån som kan...... ' eller 'uptrak i san ferro' så vill man helst lämna den forum-delen och aldrig skriva nåt igen.

Men du reggade väl dig för off-topic-delen, och inte GTA, har jag för mig att du skrivit nån gång.

Är dock fullt möjligt att jag blandar ihop dig med nån annan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC, det du säger om San Andreas delen.. Det här är trots allt ett GTA-forum och om du inte gillar GTA så har man ju inte allt för mycket att göra här.

Dessutom, vad är jobbigast? Spammet eller dom som klagar på det (I det här fallet du)? Själv tycker jag helt klart dom som klagar så förbannat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC, det du säger om San Andreas delen.. Det här är trots allt ett GTA-forum och om du inte gillar GTA så har man ju inte allt för mycket att göra här.

Dessutom, vad är jobbigast? Spammet eller dom som klagar på det (I det här fallet du)? Själv tycker jag helt klart dom som klagar så förbannat.

ZINDE HOWHOW. Det är DU som inte fattar att det finns mer än SA-delen. GTA-serien består av sju spel.

-GTA

-GTA: London

-GTA 2

-GTA 3

-GTA: Vice City

-GTA: San Andreas

-GTA: Liberty City Stories

Bara för att man inte postar i SA-delen så betyder det inte att man inte hör hemma här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ZINDE HOWHOW. Det är DU som inte fattar att det finns mer än SA-delen. GTA-serien består av sju spel.

-GTA

-GTA: London

-GTA 2

-GTA 3

-GTA: Vice City

-GTA: San Andreas

-GTA: Liberty City Stories

Bara för att man inte postar i SA-delen så betyder det inte att man inte hör hemma här.

Well, alla GTA-delar har varit som San Andreas delen (okej, inte i början. Men då var allt spam så ingen brydde sig)

Och jag hör inte hemma här? Jag har inte postat något i GTA-delarna sen jag köpte Vice City till PS2. Den ödesmarken är ett avslutat kapitel. Spammande hyenor som bara letar efter topicar att förpesta med spam. Jish. :wub:

Detsamma gäller nog 70% av alla som hänger i Allmänt. Där finns det spam, men inte samma sorts spam. Där flyger det förolämpningar, men inte "DiN mAmmA aEr eN FeTTo KoSSa. huaehauheuaheuha111!!11!ettett".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, alla GTA-delar har varit som San Andreas delen (okej, inte i början. Men då var allt spam så ingen brydde sig)

Och jag hör inte hemma här? Jag har inte postat något i GTA-delarna sen jag köpte Vice City till PS2. Den ödesmarken är ett avslutat kapitel. Spammande hyenor som bara letar efter topicar att förpesta med spam. Jish. :wub:

Detsamma gäller nog 70% av alla som hänger i Allmänt. Där finns det spam, men inte samma sorts spam. Där flyger det förolämpningar, men inte "DiN mAmmA aEr eN FeTTo KoSSa. huaehauheuaheuha111!!11!ettett".

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Kom hit och ge mig en kram, du stal orden ur munnen på mig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...