Jump to content

Rakar ni pungen ?


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Skulle aldrig raka pungen det är ju läskigt med tanke på hur tunn huden är på pungen tänk om man slinter. =/

DET HÄNDER INGET ALLS OM DU SLINTER!! Förutsatt att du rakar med rakhyvel då, om din rakningsritual går ut på att du tar på dig en trasa för ögonen och hugger av snopphår på måfå med en machete.... då kan det gå illa om du slinter, ja. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man måste ju vara förbredd... träffar jag en one-night-stand så vill ju jag att hon är förberedd. jag hör ju inte av mig innan till tjejen, som jag inte har nån aning om vem hon är och säger: "hej kan du raka dig för jag tänkte sätta på dig imånkväll"... nee funkar ej, jag är precis lika mkt förberedd som jag själv vill att tjejerna jag träffar ska vara.

Jag snackar fasta förhållanden.. Jag är 14, brukar inte ha så mycket one-night-stands, tyvärr ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DET HÄNDER INGET ALLS OM DU SLINTER!! Förutsatt att du rakar med rakhyvel då, om din rakningsritual går ut på att du tar på dig en trasa för ögonen och hugger av snopphår på måfå med en machete.... då kan det gå illa om du slinter, ja. :lol:

Haha jag brukar använda ögonbindel och viftar lite med en machete, ligger jag illa till då ? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså vafan... helt sjuk fråga. jag som trodde alla sånna här wacko topics brukade låsas men...  ;)

Du tror, Orden ligger i Stellan, Kalles och Arvids händer...

@Tweak: Japp!

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...