Jump to content

Rakar ni pungen ?


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Jag vill att tjejen ska vara rakad, och vill tjejen att jag ska vara rakad så rakar jag mig. Vill tjejen att jag ska ha djungel så har jag det :P

Men ärligt, man kan ju snacka om det med sin tjej och så, se huyr hon vill ha det, för då får man det ju som båda vill ha det..

Man måste ju vara förbredd... träffar jag en one-night-stand så vill ju jag att hon är förberedd. jag hör ju inte av mig innan till tjejen, som jag inte har nån aning om vem hon är och säger: "hej kan du raka dig för jag tänkte sätta på dig imånkväll"... nee funkar ej, jag är precis lika mkt förberedd som jag själv vill att tjejerna jag träffar ska vara.

The Dude: ideal och ideal... det handlar ju om vad du vill, inte vad världen vill.

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Porrpung vill väl alla ha?

Inte jag.

Måste vara tändande och titta ner på sig själv och sen se ut som en 11åring..

Till KalleR eller vem det nu var..

Tjejer får väl bestämma hur dom vill vara, och killar hur dom villl vara.. Liksom.. visst kanske det är äckligt och få hårstrån i munnen. Men skit i och suga då om det ska vara så svårt.. :s

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte jag.

Måste vara tändande och titta ner på sig själv och sen se ut som en 11åring..

Till KalleR eller vem det nu var..

Tjejer får väl bestämma hur dom vill vara, och killar hur dom villl vara.. Liksom.. visst kanske det är äckligt och få hårstrån i munnen. Men skit i och suga då om det ska vara så svårt.. :s

iRoni istheshit

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självfallet har alla rätt att välja själv, men jag ser gärna att tjejen rakar sig för killens skull, och killen för tjejens skull

Visst vill jag att tjejern ska vara rakad. Och efter som jag inte har lust med och göra mig rakad och stå och klia mig 24/7 så avstår jag gärna. Men klippa lite kommer jag däremot göra. Liksom.. Kan inte förklara, jag gillar och vara hårig. Du ser ju bara på mitt huvud. Haha.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...