Jump to content

Rakar ni pungen ?


VaXXoR
 Share

Recommended Posts

Ni som tycker man ser ut som en 11 åring när man rakar bort allt, har ni testat? Nej tänkte väl det.

Förutom att det brukar klia första dagarna, så är det jävligt skönt sen.

Nej men ser det framför mig.. Usch..

Varför raka bort det? Snyggt jovisst. Men som The Dude sa, orka se ut som en pimp konung i duschen sen. Hårig ftw.. väntar bara tills skägget och muschen ska växa ut igen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är trött på dina kommentarer som för det mesta är riktade kritiskt mot mig. Över msn om du vill något, nu ONTOPIC.

Varför skulle jag unblocka dig på MSN så som du är? Raderad och bortglömd två sekunder efter din första post var du...

Ontopic som du nu ville: För tredje gången, Nej jag rakar inte pungen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men ser det framför mig.. Usch..

Varför raka bort det? Snyggt jovisst. Men som The Dude sa, orka se ut som en pimp konung i duschen sen. Hårig ftw.. väntar bara tills skägget och muschen ska växa ut igen. :P

Tycker det ser mycket snyggare ut med kalhygge än nå jävla rissnår jag=P Och ack så skönt det är =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej nej nej...

Ta inte en engångs,

Jag kör med engångs varje gång, än sitter allt kvar. Du får komma och känna om du inte tror mig. ;)

@ pKz för typ evigheter sen (igår): Det är inte så farligt att skära sig. Jag har lyckats slinta med hyveln på påsen ett antal gånger, det svider inte alls. Huden runt manligheten och manligheten på påse är inte så känslig. ;)

Och till er som tycker det kliar: Det kliar bara dom två-tre första gångerna. Sen borde ni skaffa parfymfri aftershave-kräm som finns på apoteket och smörja in med efteråt, då känns det jättemysigt. ^^ Vanlig after-shave är dock inte att rekommendera, det svider. Mycket. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör med engångs varje gång, än sitter allt kvar. Du får komma och känna om du inte tror mig. ;)

@ pKz för typ evigheter sen (igår): Det är inte så farligt att skära sig. Jag har lyckats slinta med hyveln på påsen ett antal gånger, det svider inte alls. Huden runt manligheten och manligheten på påse är inte så känslig. ;)

Och till er som tycker det kliar: Det kliar bara dom två-tre första gångerna. Sen borde ni skaffa parfymfri aftershave-kräm som finns på apoteket och smörja in med efteråt, då känns det jättemysigt. ^^ Vanlig after-shave är dock inte att rekommendera, det svider. Mycket. ;)

Näe men jag har kört upp gylfen rätt upp i kuken en gång. Haha, det kändes. ;)

Näe, men funderar faktist på och klippa ner det lite iaf. Men aldrig helrakat. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...