Jump to content

Veckans forumit!


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Personen som står next på tur är

IceCandysym4_586535_0.gif

Intervjun genomförs, nu på söndag. 30/10 och läggs upp på lördagen den 5/11-05

Ni har alltså mycket mindre tid på er att ställa frågor. Detta pga att hon skall resa bort. Så skynda er att ställa de frågor som ni vill ha svar på!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personen som står next på tur är

IceCandysym4_586535_0.gif

Intervjun genomförs, nu på söndag. 30/10 och läggs upp på lördagen den 5/11-05

Ni har alltså mycket mindre tid på er att ställa frågor. Detta pga att hon skall resa bort. Så skynda er att ställa de frågor som ni vill ha svar på!

Vf IceCandy? Skulle inte Bubbli intervjuas?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, bubbli har redan intervjuvats, alla personer blir intervjuvade på en onsdag (utom icecandy) och så läggs intervjuven upp på lördagarna.

Har ni inte lärt er det än ?

Helt rätt!

Ska försöka att göra så att alla som blir intervjuad blir det på onsdagarna. Ibland får jag inte tag i personen förräns tex på fredagen. Och kan därmed inte lägga upp det i tråden förrän på fredagen. Eller s kan personen helt enkelt inte på onsdagar som nu är fallet.

Men jag skriver alltid när intervjun görs och när den läggs upp.

Så skriver jag att intervjun görs onsdagen den 26/10 så kommer nästa person att nämnast snarast från och med det datumet.

--------------------------------------------------------------------------------------------

exempel. IceCandy´s intervju genomförs på söndag. Får jag tag i den personen hon väljer på söndag, på söndag nämner jag det i tråden på söndag. får jag inte tag i personen förräns tex tisdag så lägger jag upp det Tisdag. Förstår ni? :D

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt rätt!

Ska försöka att göra så att alla som blir intervjuad blir det på onsdagarna. Ibland får jag inte tag i personen förräns tex på fredagen. Och kan därmed inte lägga upp det i tråden förrän på fredagen. Eller s kan personen helt enkelt inte på onsdagar som nu är fallet.

Men jag skriver alltid när intervjun görs och när den läggs upp.

Så skriver jag att intervjun görs onsdagen den 26/10 så kommer nästa person att nämnast snarast från och med det datumet.

--------------------------------------------------------------------------------------------

exempel. IceCandy´s intervju genomförs på söndag. Får jag tag i den personen hon väljer på söndag, på söndag nämner jag det i tråden på söndag. får jag inte tag i personen förräns tex tisdag så lägger jag upp det Tisdag. Förstår ni? ;)

Jomenvist...

Snö - ikke snö?

Rakat - Inte rakat? Haha nej edit rader :wub:

Um... Har inga frågor. Tänkatänka...

Gunde5 eller VickeX? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner du dig specialbehandlad bara för att du är tjej?

Finns det nån av grabbarna som verkar vara extra sexig? ;)

Bästa spelupplevelse?

Har du nån gång blivit totalt skrämd från vettet? Hur gick det till?

Vad använder du för webbläsare?

Vad är det värsta i-landsproblemet enligt dig?

Den framtida journalisten är i farten... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...