Jump to content

Veckans forumit!


Vice.
 Share

Recommended Posts

Här i denna tråden och ingen annan ställer ni ev. frågor som ni vill ha med i kommande intervjuer. Varje måndag avslöjas namnet, i den här tråden, på nästa person som skall intervjuas.

Intervjuerna läggs upp på lördagen samma vecka som intervjun hålls.

  • Frågor som innehåller personangrepp liknande: "Varför hatar alla dig?" och "Vem hatar du mest på forumet?" kommer inte med.
  • Sexfrågor kommer inte heller med, typ: "Hur stor är din snabel?" eller "Rakar du påsen med en machete?"
  • Är du den som intervjuas, skall du ha en efterträdare klar, den dagen intevjun genomförs.
  • Är du inte intervjuad går det att påpeka detta i den här tråden, men inget spammade får förekomma.
  • Du som intervjuas/intervjuats har när som helst, före, under och efter intervjun rätt att ändra, formulera om, eller ta bort en del, eller allt i din intervju. Bara PM:a mig om ändringen så fixar vi det så for det går.

Redigerad av StellHell
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ha en lista i den första posten i den klistrade, med alla

intervjuade personer, i nummerordning, så det blir lätt

att hitta bland alla.  :P

Hmm, smart. Ska nog kunna fixas.

En annan grej jag funderade på igår kväll medans jag tittade på "Hotet från under jorden," vilket för övrigt är en sjukt dålig film. Har ni inte sett den, se den inte. Det är bara att slösa bort 1,5 timmar av era liv. Då är det vettigare att ta & sätta er på en pinnstol & stirra in i väggen...

Men för att komma till poängen: Jag tänkte på hur man ska välja ut nästa person som skall intervjuas. Tycker det är fel att jag ska ha totalmakt om den saken pga att jag gör intervjuerna.

Medlemmarna borde få bestämma vem de vill veta lite mer om. Och det finns enligt min meningen bara en medlem för tillfället som har det egentliga avgörandet...

Vad tycker ni?!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att du är mongo! :P

Att du använder Downs syndrom som något fult är lågt.

Det är människor som inte kan hjälpa att de har fötts med ett handikapp. Du ska vara glad att du är frisk. Det är inget man ska ta förgivet. Det kan förändras på ett ögonblick...

Antagligen beror dina dumma uttalanden på omogenhet samt. ett uppmärksamhets behov.

quiksilver: Du behöver inte ha bekräftelse hela tiden. Vi vet att du finns, trotts att vi inte ger dig 100% fokus hela tiden... Var inte :D på dig själv. Du är bland vänner lille vän...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den intervjun med Crice?

Jag tyckte den var bra, men den var lite kortare än den med Jacker va?

Men i övrigt var den bra.

Fortsätt så 

Tack så mycket!

Nästa person som kommer att interjuas är

Pico. Intervjun läggs upp lördagen den 3/9-05 Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...