emgee Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Konstig grej som hände, jag hade inget att göra så jag tog en Landstalker (Hummer mod) och sprängde den i Zombotech mot hissdörren, sen kom ju röken också, men den "fastnade" på väggen och blev blågrön, har inte provat med andra bilar än om det är likadant men det ser ju konstigt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Konstig grej som hände, jag hade inget att göra så jag tog en Landstalker (Hummer mod) och sprängde den i Zombotech mot hissdörren, sen kom ju röken också, men den "fastnade" på väggen och blev blågrön, har inte provat med andra bilar än om det är likadant men det ser ju konstigt ut! Heh skulle va grymt om man gjorde en moid ocgh karta så man kunde komma ner dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Heh skulle va grymt om man gjorde en moid ocgh karta så man kunde komma ner dit Jo av ren desperation så trodde jag att jag kunde spränga upp hissdörren men istället kom det där konstiga blågröna röken som "fastnade" på väggen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 VAD ÄR EN GHOST CAR kan nån svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 VAD ÄR EN GHOST CAR kan nån svara? Ghostcar är ofta Glendales som åker omkring av sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ok men varför finns dom? Det ser väl bara ut som om dom har gjort fel eller nåt. Var finns ghostcars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ok men varför finns dom? Det ser väl bara ut som om dom har gjort fel eller nåt. Var finns ghostcars? Brukar finnas i skogarna, har hittat flera några meter ifrån vägarna inne i skogarna. Har en i mitt garage i SF nu. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 LOL! Fyfan vad dåligt, man ser att det är en inklistrad bild. Detta är välidgt enkelt och går på minst 30 sekunder. 1. Vart är texturen i motorsågen? 2. Vart är skuggan under hans fötter? 3. Varför är han otroligt lång? 4.Leatherface finns inte. 5. Kan du inte göra något bättre fake, så gör inget alls. Hahahahahhahahahah du som gjör bort dig ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hehe Exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 4.Leatherface finns inte. 5. Kan du inte göra något bättre fake, så gör inget alls. Svarar lite på dina frågor. 4. Här antar jag att du tittade bort (kanske inte ens vågat titta på Motorstågs massakern?) när dom läskiga scenerna kom. 5. Jag skulle gärna se när du gör en fake, så gör en nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Var uppe och körde lite i bergen. Plötsligt kom leatherface fram. Mja, det är inte fake, och jag gjorde den inte på 1 minut. Jag såg inte ens vad det var... Jag trodde att det var nån jävla stubbe först. Förresten är det där en officiell screenshot från RockstarGames ju... och det där "stubben" var inte där på orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sherm Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Läskigaste stället är nog Ganton gym...eller iaf bugget genom taket...faan d e ju som att gå in i en annan dimension...creepy.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Sågvärket och Palomino Creek är klart läskigast. Sen kan jag även känna det lite läskigt då jag är inne I ufo baren, eller rättare sagt känner jag något obehag. Efter det som den där ''cowboyen'' gjorde mot mig. Konstigaste jag varit med om I nåt gta spel. Medlemar som har varit här ett tag vet nog vad jag menar. Redigerad 12 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Speciellt sågverket, men då ska det vara regnigt och lite sent. Men tycker även rullstolen är lite kuslig. Var ligger sågverket och rullstolen? =/ fattar typ ingeting är det gta san andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Var ligger sågverket och rullstolen? =/ fattar typ ingeting är det gta san andreas? Vi pratar i SA forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Sågvärket och Palomino Creek är klart läskigast. Sen kan jag även känna det lite läskigt då jag är inne I ufo baren, eller rättare sagt känner jag något obehag. Efter det som den där ''cowboyen'' gjorde mot mig. Konstigaste jag varit med om I nåt gta spel. Medlemar som har varit här ett tag vet nog vad jag menar. Vad hände med cowboyen i baren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Jag såg inte ens vad det var... Jag trodde att det var nån jävla stubbe först. Förresten är det där en officiell screenshot från RockstarGames ju... och det där "stubben" var inte där på orginalet. Men för fan, jag skojade. Är det ingen som överhuvudtaget fattar någonting här? Det var meningen att det skulle vara fult bara, fatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Som många andra antagligen tycker också så är Back 'o Beyond en av de läskigare platserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Vad hände med cowboyen i baren? Orkar inte förklara allt. Du får nöja dig med den fulla filmen. http://rapidshare.de/files/5055844/Cowboy_man.WMV.html Redigerad 13 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Tycker inte att nåt är särskilt läskigt, men jag brukar ställa in "brightness" på noll och glida omkring på nätterna, och då aktatar jag mig speciellt för Las Brujas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts