Jump to content

Bilder till GTAMods.com


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Ok, kanske glömde nämna en sak.

Bilderna (alltså bilderna i bilderna ^_^) får inte vara fyrkantiga!

GTAMods är tillräckligt fyrkantig i sin struktur och oregelbundna bilder bryter det lite.

Kolla på de nuvarande bilderna igen så ser ni vad jag menar.

Öhm, men om sidan är fyrkantig så ska väl bilderna också vara fyrkantiga...? Så det är i samma tema om man säger så... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har haft tråkigt hela morgonen och gjorde lite bilder. Enkla bilder, men jag tycker åtminstonde att det är snyggt. Less is more, som det sägs. Har bara gjort fordon-bilder och banor-bilder är så länge, men ska göra fler.

Fordonbilder

Banorbilder

Är inte de bra skulle jag eventuellt kunna göra ett försök i pixel-art, men då är väl risken att det blir lite kantigt. Textstilem går ju att ändra lätt på om man vill det. Jag har ingen lysande fantasi, men tycker att bilderna har blivit ganska bra ändå efter att ha åkt runt i San Andreas i någon timme. under tiden har jag dessutom hittat 23 taggar(som jag inte kunnat ta, eftersom jag hade kameran..). :lol:

Fordon bilderna var för mörka men banor och bilden på parisehjulet ägde...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nu även gjort bilder till skins, inställningar och texturmods. Det är dock bara skinsbilderna som jag är hyfsat nöjd med, det är svårt att komma på vad det ska vara för bild i dem andra. Då har jag gjort dem så jag kan komma på vad det ska vara för bilder till, tipsa gärna om vad det kan vara i dem jag inte har gjort/inte gjort klart(dvs texturmods, övriga mods, inställningar och uppdrag/scm).

Skinsbilder

Inställningar

Texturmods

De jag gjort tidigare finns några poster längre upp. Om någon är intresserad har jag hittat över 40 taggar medans jag har letet bilder/inspiration. Dessutom har jag hittat många ställen som jag inte känt till, det är kul att gå runt i gränderna och på bakgatorna. Nu ska jag åka runt och lite bilder till dem jag har kvar. ;)

Helt klart bäst :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...