Jump to content

Bilder till GTAMods.com


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Jag är ingen grafiker och har väldigt lite tid över just nu.

Men! Om du har tid över, är en hyfsad grafiker och har lust att hjälpa till lite så får du gärna det.

Vi behöver hjälp med gruppbilderna på GTAMods som av någon anledning (stress?) blev väldigt fula när dom gjordes för två år sedan. Vad är gruppbilder då? Jo det är dom ni ser på följande adress: http://www.gtamods.com/index.php?go=Mods&Game=6

Finns lite krav:

* Bilderna måste vara 150x80 pixlar och max 20 kB stora.

* Bilderna måste vara konsekventa (principfasta, följdriktiga), inte som dom är nu.

* Det måste finnas en logisk koppling mellan varje bild och moddgrupp, tex säger en bild av en GB-gubbe inte särskillt mycket...

Skicka färdiga resultat till mig via PM, mail (använd webmaster@gtasajten.com) eller posta dom bara i denna tråd (kan ju vara bra att få respons från andra?).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag började lite smått, men insåg att jag inte kunde komma på hur "Texturmods", "Banor" och "Uppdrag/SCM" skulle se ut. Om någon har några tips på vad för bild som passar till dessa skulle det nog underlätta för många.

Har samma problem...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan försöka göra några.

Edit: Så där ja! Hade lite idétorka så en del bilder är säkert urdåliga. Men nu har jag i alla fall försökt. :o

Edit igen: Som ni kanske ser har jag gjort ett par versioner av de flesta bilder. Kunde inte riktigt bestämma mig vilken som var bäst.

Mina_bilder.zip

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...