Jump to content

Fotografier


Foo
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Gosh, tack <:

Äsch, jag vet inte - missförstå mig inte, är otroligt tacksam över att du gillar bilden, men jag gillar inte tanken på att de blir bakgrundsbilder. F'låt.

Fullt förståeligt. Men man tar ju tillfället i akt att fråga. :whistling:

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror och har tänkt att fotografera lite mer flitigt i sommar. Hoppas på det iaf.

iaf, att fotografera små barn är underbart, de är så nyfikna och ger en så bra ansiktsuttryck. :rolleyes:

Hah, härlig bild! :) Bra uttryck, fina färger, jag gillar att man ser annat folk i bilden, men att de är anonyma. Skulle eventuellt kunna göra hela bilden lite ljusare, hans ansikte känns rätt onyanserat, och ögonen faller lite i mörker. Och vad lillgammal han ser ut, lite som att han vore en fyrtio år yngre version av någon vuxen kändis. Ögonen ser bekanta ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah, härlig bild! :D Bra uttryck, fina färger, jag gillar att man ser annat folk i bilden, men att de är anonyma. Skulle eventuellt kunna göra hela bilden lite ljusare, hans ansikte känns rätt onyanserat, och ögonen faller lite i mörker. Och vad lillgammal han ser ut, lite som att han vore en fyrtio år yngre version av någon vuxen kändis. Ögonen ser bekanta ut.

Tack och tack för feedback. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tog det här i helgen och blev ganska nöjd:

Toppisen_1109721_0.jpg

Kamera: Canon EOS 30D. Mest kompositionen jag gillar med träden ovan, borde ha använt lägre ISO då den är rätt kornig.

Har några till jag kan dela med tema elementen (eld & vatten iaf):

th_toppisen2_1109721_1.jpg

th_toppisen3_1109721_2.jpg

th_toppisen4_1109721_3.jpg

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...