Jump to content

Nästa GTA...


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag tycker att SA på ett sätt är för stort så ideen med en hel delstat är ju löjlig. Åka så länge att man tröttnar.

Då är jag mer för idden att man använder mer i varje stad. Det finns ju så många platser i SA som man aldrig är i. Varför inte göra så tex man kan få uppdrag av mer affärer. Eller mer uppdrag i varje stad, så att man får se hela staden i storyn

Sedan gillar jag nte riktigt vapen skillsen i SA. Hade vart grymmare om man gjorde uppdrag för amunation å att dom i sin tur lär en trick för att bli bättre.

Två vapen Grymt. men Tänk om man kunde styra siktet på bägge vapnena, skjuta två olika samtidigt. (kräver kanske mer knappar på konsolerna) men fan va grymt. Å ha två olika vapen, (pistol i en avsågat hagel i andra)

Orkar man inte köra kan man alltid åka flygplan som passagerare eller tåg.

Håller med om att det skulle vara uppdrag på fler ställen. Så att man upptäcker hela stan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 205
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Riktig ragdoll

bättre bilfysik, som det är nu suger det bitvis rätt hårt...

utspela sig i ryssland, italien och sydafrika kanske??

bättre och fler uppdrag, en del uppdrag som finns i SA, VC och GTA 3 handlar mer om tur än skicklighet och är rätt obalanserade...

bättre fighter både med och utan vapen

PS3 exklusivt

bättre draw-distance, men med PS3 borde det inte vara något problem :lol:

bilar kan bli total demolerade och inte bara att plåten blir lite skrynklig...

roligare fordon :lol:

eller??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA: Your own damn country

Spelskivorna märks med en speciell kod beroende på vilket land man bor i. När PS3:an (säger vi) läser av skivan och koden så startar spelet i ditt eget land. Åk ner till Malmö och lek med din "rullebör" ta en sväng över Ölandsbron och ta dig en kroppkaka, sno ett plan från "Borglanda" och flyg till Norrland. Där snor du en snöscooter med inbyggd "bjärnvarsel".

Dom flesta spelarna skulle väl helst vilja utforska sin egen närhet så vi svenskar kan utforska Sverige och alla andra kan utforska sina länder. Skapa din egen karaktär och sen är det bara att köra!

OBS, allt ovanstående är enbart önsketänkande från Matteus. Detta spel kommer med största sannolikhet inte komma så ta inga förhastade slutsatser.

OM spelet ändå skulle komma så går all creds till mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

STÖRRE YTA!!!!

STÖRRE STÄDER!!!

MER COUNTRYSIDE!!!

En annan sak är att det sas innan spelet säpptes att det skulle ta ca: 40 "riktiga" minuter att cykla från Los Santos till "countryside" (antagligen Angel Pine), men det tar bara max 10 "riktiga" minuter....

STÖRRE YTA!! :wub:

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

STÖRRE YTA!!!!

STÖRRE STÄDER!!!

MER COUNTRYSIDE!!!

En annan sak är att det sas innan spelet säpptes att det skulle ta ca: 40 "riktiga" minuter att cykla från Los Santos till "countryside" (antagligen Angel Pine), men det tar bara max 10 "riktiga" minuter....

STÖRRE YTA!! :wub:

Nej det tar väl typ 1-2 min.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja L.A är en bra stad men den var för liten i SA.Dom borde göra helt spel runt staden så att Eastside är större, smutsigare och mer "Gangsta".

Eller så gör man typ Los Santos större... kanse dem delarna vi alla känner till plus ännu mer.. och lite countryside, men för fan ingen öken!

btw, westside är det ska vara..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En idé av mig och Makkers, att istället för en gräns är det bara en skog som genererar fler träd ju längre ut man kommer, fast igentligen står man stilla, som i vattnet runt SA.

Om ja förstått dig rätt så var det en jävligt bra ide eftersom det ser dumt ut när Liksom Californien(San Andreas) är en ö det är det liksom inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...