Jump to content

Nästa GTA...


Arman
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 205
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Skulle vilja se (och jag kan inte förstå att det inte fanns i GTA SA redan) att man kan välja om men villl sno eller betala för sig och åka med taxibilar, bussar m.m.

Bussarna skule så klart ha fasta destinationer och med taxibilarna fick man sätta ut en punkt på kartan (typ som man kan göra på kartan i SA för att hitta dit man vill) så långt bort som man har råd att åka, så åker taxin och släppar av en vid närmsta väg (den åker såklart inte rätt ut i skogen eller havet)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att en möjlig stad för nästa gta spel skulle vara New Orleans. där är det fet gangstermiljö och är en av de städer i usa där det begås flest mord. och så kan man ju alltid ha med en annan ny vädereffekt: orkaner :rolleyes:

jag tycker att vapenförrådet har blivit för tjatigt. det behövs lite nya vapen. varför inte t.ex. nån sorts elpistol som bedövar istället att snutarna ibland ska behöva döda en när man bara har en stjärna? eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att en möjlig stad för nästa gta spel skulle vara New Orleans. där är det fet gangstermiljö och är en av de städer i usa där det begås flest mord. och så kan man ju alltid ha med en annan ny vädereffekt: orkaner :shifty:

jag tycker att vapenförrådet har blivit för tjatigt. det behövs lite nya vapen. varför inte t.ex. nån sorts elpistol som bedövar istället att snutarna ibland ska behöva döda en när man bara har en stjärna? eller?

New Orleans, orkaner?! Antingen så har du jävla sjuk humor, eller så skrev du detta innan det hände? Ännu mer bisarrt är att du heter tropical_storm_cindy.

OFF TOPIC: Men det jag stör mig mest på e en sak jag såg på nyheterna. På vissa ställen i New Orleans brinner det ju. Och brandkåren kan inte släcka elden för dom har inget vatten...

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

New Orleans, orkaner?! Antingen så har du jävla sjuk humor, eller så skrev du detta innan det hände?

Där har du rätt mannen!

Man ska inte skojja om något sånt... ärligt talat! ska vi bygga en spel där man styr en Arab som styr ett Plan och man ska samla poäng och krasha rakt in i WTC och sen ska man styra Osama Bin Ladin och försöka gömma sig i Grottor för att inte bli sedd... är det kul spel eller ?!!!

:shifty:

Off Topic: Ärligt talat... Röda Korset... så jävla sena! Ska det ta 5 dagar att röda korset ska komma med lite Mat? Nej det kanske tar 20 dagar vem vet!... Röda korset.. vi som trodde på er men ni sviker människor i dom värsta stunderna!

Off Topic2: Man har ochså börjar prata om att detta med mat förseningar kan bero på Rassism. Men jag tror inte det men... who knows...

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Off Topic: Ärligt talat... Röda Korset... så jävla sena! Ska det ta 5 dagar att röda korset ska komma med lite Mat? Nej det kanske tar 20 dagar vem vet!... Röda korset.. vi som trodde på er men ni sviker människor i dom värsta stunderna!

Off Topic2: Man har ochså börjar prata om att detta med mat förseningar kan bero på Rassism. Men jag tror inte det men... who knows...

Röda korset agerar inte sent. Om du ser på Fox News så skickar dom hela tiden militärplan till New Orleans med mat,medicin,dryck mm. Det är inte direkt enkelt att hjälpa flera tusentals människor.

Det finns säkert flera svarta som arbetar på Röda Korset. Så jag tror inte det handlar om rasism :shifty: Varför tror du dom hjälper miljontals svarta barn i Afrika då!!?

xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Röda korset agerar inte sent. Om du ser på Fox News så skickar dom hela tiden militärplan till New Orleans med mat,medicin,dryck mm. Det är inte direkt enkelt att hjälpa flera tusentals människor.

Det finns säkert flera svarta som arbetar på Röda Korset. Så jag tror inte det handlar om rasism :shifty: Varför tror du dom hjälper miljontals svarta barn i Afrika då!!?

xD

Asså jag kollar mycket på FoxNews så jag vet vad som händer och Okej dom ger ju lite mat men ärligt talat... Röda korset så stor grupp liksom... Dom borde ju vara Etta på platsen innan stormen har hunnit förstöra new orleans :D

Och du... man har faktiskt diskuterat att det kan bero på Rassism... :P

OBS: Röda korset har inte kommit än till Platsen, iallafall inte såvid man vet... För att FoxNews sände Live från New Orleans och där sa dom att man inte har sätt än ända Röda Korset så. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

New Orleans, orkaner?! Antingen så har du jävla sjuk humor, eller så skrev du detta innan det hände? Ännu mer bisarrt är att du heter tropical_storm_cindy.

OFF TOPIC: Men det jag stör mig mest på e en sak jag såg på nyheterna. På vissa ställen i New Orleans brinner det ju. Och brandkåren kan inte släcka elden för dom har inget vatten...

ööö...missuppfatta mig inte...jag skojar verkligen inte, det jag menar är bara att det e lite ironiskt. Jag har faktiskt varit i new orleans så jag vet exakt hur det är där. jag var själv med om en orkan där nere i sommar...jag känner folk där nere oxå, så missuppfatta mig inte!

jag vet att jag kanske ställde frågan om orkaner lite oseriöst...det ursäktar jag...det var absolut inte min mening...men det var faktiskt ett helt seriöst förslag:orkaner som blåser ned träd, elledningar, vägskyltar, hustak i kommande gta. självklart ska det vara extremt sällsynt i spelet annars blir det ju irriterande.

orkaner e tyvärr inget som vi människor kan påverka. orkaner är någonting som faktiskt händer väldigt ofta den här tiden på året i usa:s sydstater.

gta är ju annars så likt usa på många sätt så varför är det inte en bra idé med orkaner? ursäkta om den här frågan kom olämpligt, det var bara en slump att jag tog upp den idag, jag har gått o tänkt hela sommaren på att orkaner faktiskt är en bra idé att ha med i kommande gtaspel och velat fråga vad andra tycker. istället för att ta min post oseriöst kan ni väl säga vad ni tycker om själva idén?eller ska vi lägga ned diskussionen?

Redigerad av tropical_storm_cindy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Förbättra grafiken

- Köpa upp tekniken från Rwc så att man kan stycka folk i det.

- När man har dödat nån/någon på gatan borde ambulansen komma, och köra iväg han/hon/dom.

- Om man dödar någon tex i skogen, borde liken ligga kvar och rutta mer och mer för varje vecka - eller dag. Tillslut ruttnar dom bort.

- Fler vapen , revolvrar,hamare (som i VC osv.

- När man går in i ett hus borde det inte alls vara någon laddnings tid.

- Det bör inte vara en daglig händelse att någon eller några blir dödad.

- Polisen borde komma till stället om man dödar någon.

- Åker man fast, borde det komma en timer som säger hur länge man blir inlåst i fängelset.

- Fler fordon.

- Man borde kunna köpa knark och bli hög.

- Man borde kunna röka - allt från ciggaretter till ciggarer.

- Det borde bli skotthål, och ungeför som postal aw att man kan stycka folk i det.

- Om någon ligger död på gatan skulle människorna hålla sig undan stället/gatan.

- Det kan blåsa upp en ordentlig storm på havet.

Slutligen.. Det borde finnas en meny när man startar spelet som I gta1 och 2.

Där ska man kunna välja:

- Hur mycket trafik det ska vara Normal,Medel,Mycket

- Och hur mycket blod osv..

Önske tänkade säger bara jag.:">

Edit: Man borde inte kunna döda 100 pers mitt på gatan och sedan köra in I en pay'n spray och sedan bara komma undan.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hade varit coolt med Liberty city,vice city och San Andreas fanns i samma spel och man kan åka mellan dom som mellan Los Santos San Fierro och Las Vegas. Så skulle man vara MIG... eller inte men man borde kunna välja en snubbe som i GTA fast man kan liksom ändra hans utseende sen(eller hennes).

Också typ att man kan gå in hus (ALLA) och smyga runt och sånt occh sno ett riktigt fin kaffefilter :rolleyes: nåt sånt. Hmm det med Drive Bys hade varit kul såg en gång en film där dom gjorde drivebys med revolver det såg coolt ut. Man borde kunna ha polare med sig som i SA fast man kan be dom att köra så får man själv sitta ovh sjkuta i baksätet.

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Off Topic: Ärligt talat... Röda Korset... så jävla sena! Ska det ta 5 dagar att röda korset ska komma med lite Mat? Nej det kanske tar 20 dagar vem vet!... Röda korset.. vi som trodde på er men ni sviker människor i dom värsta stunderna!

Off Topic2: Man har ochså börjar prata om att detta med mat förseningar kan bero på Rassism. Men jag tror inte det men... who knows...

Jag vet inte vad du är för en superhjälte, men det är nog inte så jävla lätt att samla ihop alla frivilliga arbetare speciellt fort. ;)

Dessutom har dom nog inte gigantiska förråd med tex supplies for hurricane disaster. Dom har säkert förråd med nödvändiga saker men inte allt samlat i stora paket som det bara är att sända iväg med plan.

Plan som de måste skaffa och göra iordning för att kunna skicka dessa saker ner dit är nog inte heller så jävla lätt o få tag i.

Bara så ni vet det!!!;)

Och nu till topicen!!!

Att göra en "modern" version utav klassikern GTA: London vore inte helt fel tänkt faktiskt. Kanske lite nya vapen inte vore fel heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...