Jump to content

Nästa GTA...


Arman
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 205
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här är några ideer:

Racen ska vara i stil med Burnout(men bilen ska inte total kvaddas vid en krock).

Slagsmålen typ som Tekken (men man ska kunna möta flera motståndare inte bara en mot en).

Man ska kunna välja om man vill ha förstapersonsperspektiv eller tredjepersonsperspektiv (när man anväder vapen).

Man ska kunna skapa egna uppdrag åt sina gängmedlemmar och seden spela som sina gängmedlemmar.

Bättre fysik.

Bättre grafik.

Man ska kunna använda en filmkamera och göra egna filmer.

Sen så tycker jag att det inte spelar någon större roll när det utspelar sig.

Vad tycker ni om dom ideerna? Jag tycker att de är bra. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är några ideer:

Racen ska vara i stil med Burnout(men bilen ska inte total kvaddas vid en krock).

Slagsmålen typ som Tekken (men man ska kunna möta flera motståndare inte bara en mot en).

Man ska kunna välja om man vill ha förstapersonsperspektiv eller tredjepersonsperspektiv (när man anväder vapen).

Man ska kunna skapa egna uppdrag åt sina gängmedlemmar och seden spela som sina gängmedlemmar.

Bättre fysik.

Bättre grafik.

Man ska kunna använda en filmkamera och göra egna filmer.

Sen så tycker jag att det inte spelar någon större roll när det utspelar sig.

Vad tycker ni om dom ideerna? Jag tycker att de är bra. :)

Ok, ganska bra, men hur ska dom kunna kombinera allt det?

Det lär ju ta typ 3 år !?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gta - Nordpolen

Man föddes i en korrupt värld styrd av isbjörnaroch en dag så blir vickevire(huvudpersonen) attackerad av pinvinerna och alla isbjörn måste slåss för sitt land ;P bra ide va ? man är en isbjörn

Ärligt talat..

Alla med sina "knäppa" idéer, skulle ni vilja spela dom spelen sen?

Korrupta Isbjörnar?

"pinviner" som attakerar....

Ärlig talat... jag är besviken :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat..

Alla med sina "knäppa" idéer, skulle ni vilja spela dom spelen sen?

Korrupta Isbjörnar?

"pinviner" som attakerar....

Ärlig talat... jag är besviken :unsure:

Hahahaha, jag tror inte han var jätteseriös. Och det där som MR Gta skrev gillar jag inte heller. Jag orkar inte skriva allt jag skulle vilja ha just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I nästa gta borde det finnas typ assassin-uppdrag som aldrig tar slut! Det kan vara att man ska mörda en helt vanlig ped på gatan och när man gjort det får man pengar! :unsure::P Först måste man köpa en byggnad så att man kan starta sin "business" och där genereras också pengar som vid t.ex. flygfältet... Varje gång man går dit så är det någon som vill ha en viss person mördad. Man kan mörda personen hur man vill, kanske skugga honom/henne till sitt hem och sen slå till. Det ska inte vara på tid heller... Om det fanna såna här uppdrag som det finns hur många som helst av så skulle man aldrig (iaf. jag) ha tråkigt...

Redigerad av m0rd0r
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästa GTA borde utspela sig på tidigt 70-tal och vara som en roadmovie :blink:

femton år innan Vice City spelar man som Tommy Vercettis kompis/flickvän. Tommy och huvudpersonen ska göra en knarkleverans för Liberty City-maffian. man ska alltså resa genom en stor stat som påminner lite om SA. på vägen blir det såklart olika komplikationer, typ att knarket blir stulet och man måste hitta det, eller att Ku Klux Klan kidnappar Tommy och så vidare.

jag vill ha det som ett vanligt GTA, men större och med fler platser och personer att göra uppdrag åt, så att man inte behöver stanna på varje ställe längre än man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker absolut att nästa GTA borde ha nått med snö att göra. OM man tänker efter så har GTA haft alla andra miljöer, utom snö och möjligt vis yttre rymden, vilket skulle va ganska bisarrt om dom skapa nått sånt. Men somsagt SNÖ!

Erhm :shifty: vad skulle den heta? GTA: Happy snowland?

nästa gta ska klart handla om nutid.... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huvudperson: Filliman Brüeghel von Xylofon-Backman.

Gäng: Grönveds-Lurkarna, Härskenlundarna & Murkenkvistarna.

Vapen: Hagelbrakare och älgstudsare á la Kalle Anka, slangbellor, ärtrör, stenar och Trogna Margareta(en 100 000-megatons vätebomb som skapar ett svart hål som suger upp hela universum.)

"Fordon": Gangsta-Hästen B-Dup, grisen Börje, snigeln Racer och en moddad Toyota Supra.

Plats/område: Byn Bortomträsk i Blommeveda skog.

Put it together and ya get GTA:Stoffe behöver vård! :P

:) Varför gör jag så här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte göra ett spel om när Salvatore Leone tog över Liberty City typ 1945 eller nåt och göra om staden så den ser gammaldags ut men man ska ändå kunna känna igen sig. Det ska finnas gammaldags bilar + vapen och man ska verkligen få en riktig italiensk gangster känsla över allt. Släng in lite kvinnor och dilemman som får dig att välja mellan flera alternativ och ta konsekvenserna över sina handlingar och på så sätt förändra sin inflytande hos folk.

Hur låter det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm...jag gillar idén med att skapa ett GTA-Online....att varje människa styrs utav en spelare...spelet utspelar sig i realtid...man kan skapa gäng osv. sen ska banan/banorna ska vara riktigt stora..man ska kunna gå in i massor utav hus...typ alla..sen vore en cool grej att de var i olika länder....

Mm, fick en liten ide med länderna. Man skriver i vilket land man kommer ifrån och allt det där. Och sedan om vi säger att man kommer från Sverige så får man starta i Sverige. Och om man vill till nåt annat land får man skaffa pengar och åka dit. Skulle bli krångligt och sånt men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästa GTA borde utspela sig på tidigt 70-tal och vara som en roadmovie :D

femton år innan Vice City spelar man som Tommy Vercettis kompis/flickvän. Tommy och huvudpersonen ska göra en knarkleverans för Liberty City-maffian. man ska alltså resa genom en stor stat som påminner lite om SA. på vägen blir det såklart olika komplikationer, typ att knarket blir stulet och man måste hitta det, eller att Ku Klux Klan kidnappar Tommy och så vidare.

jag vill ha det som ett vanligt GTA, men större och med fler platser och personer att göra uppdrag åt, så att man inte behöver stanna på varje ställe längre än man vill.

Det blir svårt eftersom Tommy satt inne hela 70 talet -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...