Jump to content

Nästa GTA...


Arman
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 205
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mitt nästa gta (Det jag mest tror som kommer att hända är att London och Amsterdam kommer att vara i nästa spel, resten är fantasi ;P)

GTA: (Just nu inget namn)

Spelet utspelar sig i minst 2 städer, London och Amsterdam under 70-talet (1976)

Huvudperson: Just nu... unknown >_<

London: Dubbeldeckare, engelsk-engelska, tåg.

Amsterdam: Där träffar du på The Truth igen, The Truth andra hemstad (förutom SF) Amsterdam där man kan få tag på hasch, mariujana. Ett uppdrag från The Truth är att resa till Bogota i Colombia och skydda en av hans vänners knark-odlingar ifrån FARQ gerillan. Efter du har räddat odlingen så åker du in till Bogota's centrum där du möter The Truth igen och tackar för hjälpen och så blir det "Mission Passed" , inga pengar får man eller nått sånt.

Radio: En kanal som fungerar som K-DST som spelar Rock N' Roll ifrån 50-talet. Reggae, Pop (både 70s och 60s [60s = Brittish invasion, The Beatles osv] Pop musik, Rock musik, Black Sabbath, Led Zeppelin, CCR osv. Ingen rap/hip hop kanal (som tur är :P). Sen så finns det ju såklart en prat kanal :ph34r:

Bilar: Nya bilar: Dubbel Deckare, Engelska taxi Cabs. De bilarna som känns igen ifrån tidigare spel är: Sabre, Stallion, Tampa, Clover, Camper, Remington, Hermes, Glendale, Perrenial, Sadler, Picador, Admiral, Blade, Tornado, Voodoo, Hustler, Esperanto (kanske fortfarande någon som jag har glömt).Polis fordonen är antingen Esperanto eller Sabre.

Andra fordon: En lastbil som liknar Yankee. Motorcyklar (gärna nån i stil med FCR-900 ;P) Husvagnar.

Öl som gör så att man kan bli full (som i boomshine saigon, btw var nån annan som sa det och det var en lysande ide :P)

Ölen kommer att heta Lager (?) Beer den som dem har gjort reklam om på WCTR i SA.

Redwood Cigarrets: Ciggaretter (Också reklam om dem i WCTR)

Det var mitt GTA 4

nästa GTA kapitel i GTA 4 skulle vara roligt med Chicago och Tokyo.

Btw, ledsen att det blev lite mycket om droger och sånt skit :huh:

Redigerad av Peskele
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill se nästa Grand Theft Auto som ett massivt MMORPG med oändliga möjligheter. Men även med ett singelplayerläge som ska vara fritt, dvs det finns olika slut. Det beror på hos vem du gör jobb och sånt. ;)

Det ska utspela sig i alla städer som funnits i GTA serien, VC, LC, LS, LV, SF you name it. Plus en ny stad. Städerna ska man kunna resa emellan och de ska vara större och mer detaljerade. Du ska kunna gå in i varenda byggnad. Stöd för LAN spel ska även finnas. :o

Licensierade fordon med exakta modeller över bilar som finns osv. Massvis med bilar och framför allt motorcyklar.

År vet jag inte riktigt, men det ska utspela sig under många år.

Det låter väl skojj! :(

Det kommer att kosta R* en del, men hoppas de genomför något sådant.

Redigerad av Infinite
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill se nästa Grand Theft Auto som ett massivt MMORPG. Men även med ett singelplayerläge som ska vara fritt, dvs det finns olika slut. Det beror på hos vem du gör jobb och sånt. ;)

Det ska utspela sig i alla städer som funnits i GTA serien, VC, LC, LS, LV, SF you name it. Plus en ny stad. Städerna ska man kunna resa emellan och de ska vara större och mer detaljerade. Du ska kunna gå in i varenda byggnad. Stöd för LAN spel ska även finnas. :o

Det låter väl skojj! :(

Aa, men "ganska" omöjligt inom 3-4 år...

+ att det lär ta 30 gig, eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vore kul om dom jobbar mest med AI'n. Fixa så det blir roligare att vara jagad av polisen, skulle inte tro dom kommer i 200 och kör in i dig, det kanske även vore roligare om man måste tanka lite då och då..

Vägarna blir sämre och sämre och vägarbeten kunde t. ex uppstå.. Ta en traktor och gräva hål i marken :shifty:

Kanske använda den nya tekniken som gör att allt är förstörbart, vet inte hur det skulle funka men på något sätt kanske dom skulle få till det. Givetvis "ragdoll"-fysik och grym grafikmotor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt ärligt tycker jag inte att sådant är kul att skämta om, ungefär lika kul som det vore att kapa flygplan och flyga in i skyskrapor.

Det kan man ju redan nu :rolleyes: Men det är inte så kul eftersom det enda som händer är att man planet sprängs... Fast lägga en atombomb i en arena så att miljoner människor dör i staden är bara sjukt, om man kunde det så hade R* gått fööööör långt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina tips :

Djur på gatan / hus , man kan tex uppfos. pitbull till en mördarmaskin osv ,rasta dom sov xD

En strand med baywatch och så kanske någon druknar så hoppar dom i , sen vågor och lite surfare :D

Kan få motorprob. men inte ofta

Kan blixtra så man kanske träffas eller den träffar ett träd osv !

Finnas barn / tonåringar .

Hus som byggs och rivs .

Kunna gå ner i kloakerna .

Kanske åka utomlands ? :S

Klättra upp för stege

Bli sjuk kanske blir jobbigt :D

Hastigshet's mätare :D

Bli burusad

Köpa aktier xD

Redigerad av HaiwaN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker absolut att alla GTA-spel ska utspelas i USA!!!! GTA-serien har ju utvecklats till en kärleksfull parodisk "hyllning" till USA, framför allt vapenpolitik, kulturella element och såklart brott och straff. kolla t ex på vilka filmer som refereras i GTA-spelen. alla är från USA. all musik på radion är från USA (med undantag endast för Espantoso och VRock i VC och en del av musiken i K-Jah West i SA?) osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vara en idee' till Mafia 2.

Du kan fritt flyga mellan de båda städerna Chicago och ön Scicilien och själv välja i vilken ordning du vill göra uppdrag precis som i gta.

Beroende i vilken ordning du väljer att klara uppdrag så ändras storyn.

Karaktär bygger du upp själv (som i the sims).

Den idén va cool :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du spelar Carl Johnson som bor i en liten lägenhet i San Fierro...

Han får nyss veta på att hans mamma har mördats och måste genast till Los Santos. När han kommer tillbaka till San Fierro, börjar hans äventyr...

Något i den stilen... :P

ähum San Andreas HOST HOST ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...