Jump to content

Nya moderatorer


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

A.A = Anonyma alkoholister ?

:lol:

Hahahahahahaha :lol:

Värst vad många det är som har förutfattade meningar om A.A. wink.gif

Ge honom en chans innan ni börjar klaga! dry.gif

Inte sett någon som har förutfattade meningar om A.A, då ska det väl vara Frenzys skämt dåra. :lol:

Azore var ett bra val, dock hade jag själv velat bli vald. Aja, det kommer fler chanser, hoppas jag...

Bra att du är ärlig, du är en som är vär moderatorplats. Jag tycker att hag också är det. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fanns många bra val till SA-forumet. Men vi behöver nog bara en där (många av våra globala moderatorer är där just nu + tidigare SA-moderatorer). Azore var ett självklart val till den posten.

Moddingforumet fanns det inte lika många ansökningar till men jag är övertygad om att A.A gör ett bra jobb där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att vara moderator räcker det inte att bara vara bra på det ena, man måste ha kvantité också. Hoppas att du blir mer aktiv nu, vilket jag tror. Om det dock inte blir så har Hultenius gjort ett dåligt val. :wacko:

För svar på din fråga ang. min aktivitet på forumet så loggar jag in dagligen på forumet. Det kommer bli desto mer nu med tanke på mitt jobb som moderator.

Ja givetvis ska inläggen och jobbet innehålla kvanité, men min personliga åsikt är att kvalitéten på ett inlägg är viktigare. Blir mer seriöst då.

A.A

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi behövde bara en SA-mod (om någon alls?). Jag valde Azore eftersom han är både kunnig, mycket aktiv, är seriös och har mycket respekt i SA-forumet. Han har skrivit 2000 inlägg i SA-forumet, något som inte går att blunda för. Ett självklart val av moderator enligt mig!

Sedan hade vi en rad andra bra ansökningar från flera seriösa, aktiva och kunniga personer. Men en SA-moderator räckte i detta fall. Jag har inget emot Arman, och jag är övertygad att han kommer att få en tjänst på GTAsajten i framtiden!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror också det kommer gå bra för han. så länge han inte håller på med sitt //Moderator A.A efter varje inlägg dåra så kommer det gå bra för han, det vet jag.

//Member GTApimpfoolife.

Ja jag ska inte heller göra så.

Du kan vara lugnt. Lovar ska inte fortsätta med det. Mest för att visa nya användare som kommer in och läser kanske sitt första inlägg och då ser det.

Men som sagt, du kan vara lugn. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis till A.A. and Azore I guess?

Bara en liten sak... Jag har aldrig sett A.A. förut på forumet så det ger inga fördommar eller någonting men av att läsa på de topicar du redan har varit på så är du kanske lite... hmm... vad ska man säga... övertydlig? Bra med en artig ton och att du verkligen vill göra saker bättre men chilla ner lite... Alla (antar jag) på det här forumet kan läsa och de borde se att du är mod så chilla ner tjatet med att du heter A.A. och att du är mod så kommer saker säkert bli jättebra...

Bra val att välja Azore btw...

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...