Jump to content

Nya moderatorer


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Grattis till A.A. and Azore I guess?

Bara en liten sak... Jag har aldrig sett A.A. förut på forumet så det ger inga fördommar eller någonting men av att läsa på de topicar du redan har varit på så är du kanske lite... hmm... vad ska man säga... övertydlig? Bra med en artig ton och att du verkligen vill göra saker bättre men chilla ner lite... Alla (antar jag) på det här forumet kan läsa och de borde se att du är mod så chilla ner tjatet med att du heter A.A. och att du är mod så kommer saker säkert bli jättebra...

Bra val att välja Azore btw...

Du kan vara lugnt. Lovar ska inte fortsätta med det. Mest för att visa nya användare som kommer in och läser kanske sitt första inlägg och då ser det.

Men som sagt, du kan vara lugn

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker att både Kaboom och Arman skulle va bättre än A.A (inte sett han förut)

Edit: Stavfel

Edit2:Bara ett tips till hultan nu för att slippa klagomål på nya moderatorer, Varje gång nya ska väljas kan du väl säga vilka du anser värdiga (av dem som vill) sen säger du vilka det e så alla vet sen får dem va 1 en vecka eller ngt så får medlemmarna (det e ju ändå vi som ska trivas här vilket dem väl sska setill) säga om dem anser att moderatorerna sköter sig och får fortsätta. Bara ett förslag.

(men det e väl som vanligt inget svar från hultan när man frågar sånt här)

-_-

Redigerad av qouad_Gta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att både Kaboom och Arman skulle va bättre än A.A (inte sett han förut)

Edit: Stavfel

Edit2:Bara ett tips till hultan nu för att slippa klagomål på nya moderatorer, Varje gång nya ska väljas kan du väl säga vilka du anser värdiga (av dem som vill) sen säger du vilka det e så alla vet sen får dem va 1 en vecka eller ngt så får medlemmarna (det e ju ändå vi som ska trivas här vilket dem väl sska setill) säga om dem anser att moderatorerna sköter sig och får fortsätta. Bara ett förslag.

(men det e väl som vanligt inget svar från hultan när man frågar sånt här)

-_-

Får alltid svar från Hultan...Vad det än gäller...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med. Hultan kan jämföras med en bra gambler... Han spelar på höga odds och vinner ändå. Grattis till vinsten i form av en bra moderator! :)

Då borde Hultan börja spela Texas Hold'Em...Om han inte redan gör det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tackar för den fina kritik som vissa vill dela med sig av.

Vill ni veta mer om mig, så gå till modding forumet och kolla den klistrade tråden- Regler för allas trivsel. Andra inlägget där har jag lagt ut lite information om mig. Tyckte att det kunde vara trevligt att ni får lära känna mig lite bättre. Så att jag inte bara är den där "stela" Moderatorn som låser trådar och ger ut varningar. Jag är människa jag också :angry::ermm:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...