Jump to content

Bor du i ett invandrartätt område?


Cortez
 Share

Bor du i ett invandrartätt område?  

97 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Bor inte precis i invandrartätt ställe men går i en skola där d e så fucking fullproppad

me invandrare/fjortisar så om man vill hitta nån av dom så e d bah att vända sej om.

själva stället skolan ligger i e oxå fullproppad me kaxiga invandrare/fjortisar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bor inte precis i invandrartätt ställe men går i en skola där d e så fucking fullproppad

me invandrare/fjortisar så om man vill hitta nån av dom så e d bah att vända sej om.

själva stället skolan ligger i e oxå fullproppad me kaxiga invandrare/fjortisar

D e bah såå jobbit me invandrare....åxå fjortisar e jobbigt....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

D e bah såå jobbit me invandrare....åxå fjortisar e jobbigt....

Hahaha... du är bara så skön. :lol:

T: Inte invandrartätt här, nej. Bor ett par miljoner zigenare här visserligen, och det kryllar av kineser hemma hos farsan, men... vafan, det kanske är rätt invandrartätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bor inte precis i invandrartätt ställe men går i en skola där d e så fucking fullproppad

me invandrare/fjortisar så om man vill hitta nån av dom så e d bah att vända sej om.

själva stället skolan ligger i e oxå fullproppad me kaxiga invandrare/fjortisar

Äru inte själv invandrare? Du ser ut som en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det bor ganska många invandrare där jag bor, eller inte där jag bor fast i min lilla byhåla. Alla bor på Norrgårdsvägen och alla är dampiga och så fort man kollar på en invandrare säger dom "vad glor du på?". Sen är slagsmålet igång.

Ja senast var det idag när min morsa var ute med hunden, så gick hon förbi skolgården. Då ser hon fyra invandrare (kan vara svenskar som leker invandrare också) som hon går förbi. Helt plötsligt flyger en halv Coca-Cola flaska förbi hennes huvud. Jag menar vad vill dom. :lol:

Ingenting imot invandrare så men vissa kan inte kontrollera sig själva..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...