Jump to content

Bor du i ett invandrartätt område?


Cortez
 Share

Bor du i ett invandrartätt område?  

97 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har du flyttat till ängö? går du kvar på bakestorp eler har du bytt till funkabo??

jag bor inte på ängö :mellow:

damn va off topic det är... får nästan ta och varna mig själv :P

Hoho jag har bott på Ängö en gång i tiden, i den vita låga villan två hus höger (från gräsplanen sett) om det där lågprishotellet. Då visste jag knappt vad en invandrare var men jag tror inte det var så tätt av dom där iaf. Nu bor jag i Borgholm där det knappt finns några invandrare men jag pluggar i Kalmar och i min klass finns det hela 6 pers med "internationellt utseende :P "

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag bor i Sverige :mellow: , nämen i byn där jag bor finns 5 hus, och jag är granne till en blatte :P han ska antagligen bygga en moské på tomtgränsen där han kan sälja knark till sina negervänner :P

*EDIT*

Ursäkta språket

Wow, nu var du tuff!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äru inte själv invandrare? Du ser ut som en.

Jo men ja drar inte runt o super,röker,muckar efter gräl o skriker skit sent på kvällen.

Im a snel blatte :rolleyes:

men ärlit tyck va du vill om mig för ja vet att ja inte håller på som andra invandrare gör.

ifall ja drar ut me nåra polare vill ja ha a good time, inte cpa mig o skit.

ogillar inte turkar men gillar inte precis dom i min skola som tror att dom e

bättre/mer värda än va andra e.

( själv e man latinamerikan )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur skulle du komma in i landet om de inte ttog emot invandrare? ;):)

Det är ju det som är grejjen! Geeez........ ;):rolleyes:

Dom interjuvade en ickse så intelligent nynazist på tv och han stog och snackade om hur dåliga invandrarna var och att han skulle flytta till ett land som inte tog in invandrare.

Smart värre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...