Jump to content

Farm Wars


Recommended Posts

  • Inlägg 134
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om någon vänlig själ känner för att ladda upp filmen igen så vore det väldigt uppskattat! Den verkar rolig :P

Ja jag får ett meddelande där det står

-"Unfortunately your file has expired. A link is valid for 7 days or 25 downloads, whichever occurs first. Once the link expires, the file is automatically deleted and cannot be recovered."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag får ett meddelande där det står

-"Unfortunately your file has expired. A link is valid for 7 days or 25 downloads, whichever occurs first. Once the link expires, the file is automatically deleted and cannot be recovered."

Så står det för mig också.. Om man läser lite tillbaka i forumet så ser man att den senaste uppdateringen av länken gjordes den 15 maj och det var för 7 dar sen nu..

Någon som har filmen får hemst gärna ladda upp den! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så står det för mig också.. Om man läser lite tillbaka i forumet så ser man att den senaste uppdateringen av länken gjordes den 15 maj och det var för 7 dar sen nu..

Någon som har filmen får hemst gärna ladda upp den! :P

Jag uppdaterade länken den 21 maj också. 25 stycken borde inte ha laddat ner den redan. Troligen någon som jävlas med att ta bort den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm.. Det var konstigt.. ^_^

"Unfortunately, the link you have clicked is not available.

Your transfer cannot be completed. Most likely the file has exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient.

Så står det. Du får hemst gärna kolla upp det..

Gtasajten kanske har överflöd av utrymme och kan sponsra med en några veckors temporär plats för filmen? Jag förmodar att de inte har det utrymmet..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...