Jump to content

Farm Wars


Recommended Posts

  • Inlägg 134
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

1. Vem snackade du med då?

2. Jag lade upp den för att jag trodde att vissa skulle vilja se den. Det stämde.

3. Ja, jag var lite oseriös när jag gjorde filmen. Alltså är filmen också oseriös.

4. Vad menar du med "dina äckliga trådar på foruet"?

5. Jag är 16, 17 i år.

6. Du vet inte mitt namn, men jag förstår att du syftar på nicket. Vad är det för fel med "Tackleberry"?

Det är du som borde skärpa dig, inte jag. Dessutom borde du lära dig att skriva.

Det heter "Det var inte dig...", inte "Var inte dig...".

Man kan inte heller skriva "Om den var oseriös film...".

"foruet", är det ett ord?

DAHAHAH och du kallar andra barn?? DU är ju ffs inte ens myndig KID!

När man läser dina inlägg så börjar man få klart för sig att du är ganska ny här (eller?) eftersom du antyder på folks stavningar ;) *WACKO*

Om jag får ge dig ett exempel så tar jag punkt (ngt): "foruet", där hade vem som

helst fattat att jag menat FORUMET! Pinsamt för dig!

2. Sluta bedöma folk efter ålder och istället uppföra dig som man ska bete sig som!

3. Vem jag snackade med? Eftersom jag fick som känsla att du var g1 och inte brydde dig om att låta andra se din film så vände jag mig istället till GTaJäGaReN eftersom det var han som klargjorde att det var han som var villig och dela ut filmen!

Ps. Jag uppskattar det inte och inga andra här uppskattar det heller, HÄR behandlar vi alla lika! Is that clear soldier?? ;) Ds.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DAHAHAH och du kallar andra barn?? DU är ju ffs inte ens myndig KID!

När man läser dina inlägg så börjar man få klart för sig att du är ganska ny här (eller?) eftersom du antyder på folks stavningar :rolleyes: *WACKO*

Om jag får ge dig ett exempel så tar jag punkt (ngt): "foruet", där hade vem som

helst fattat att jag menat FORUMET! Pinsamt för dig!

2. Sluta bedöma folk efter ålder och istället uppföra dig som man ska bete sig som!

3. Vem jag snackade med? Eftersom jag fick som känsla att du var g1 och inte brydde dig om att låta andra se din film så vände jag mig istället till GTaJäGaReN eftersom det var han som klargjorde att det var han som var villig och dela ut filmen!

Ps. Jag uppskattar det inte och inga andra här uppskattar det heller, HÄR behandlar vi alla lika! Is that clear soldier?? (w00t) Ds.

Ungar kommer från ungdomar, alltså använde jag ordet "ungar". Förlåt om någon tog illa upp, men det är väl bara JDeluxe som inte förstår så bra.

Om du tror att jag inte visste att du menade forumet, så får du gärna tro det. Jag skiter i vilket. Jag syftade på vad du hade emot mina trådar.

Jag har inte bedömt någon efter ålder- Om någon har tagit illa upp, förlåt då.

Jag tycker också det är bra att GTaJäGaReN delar ut filmen, tack till honom!

Jag tror inte att du talar för alla här JDeluxe... Btw, vad gör ditt nick mognare än mitt?

Hoppas du är mogen nog att lämna det här nu, det är jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget personligt, men den där filmen "farmwars!?..." SJUKT, sjukt dålig...

Att trycka in en pinne i ögonen och veva runt verkar som en vettig idé när man ser den! Inget, och då menar jag INGET hände ju!? Det var bara två snubbar som lalla omkring...!?

Den där mc-filmen nån gjorde som alla sa var så mörk var ju 1000 ggr bättre! Där hände iallafall nåt! Lite utdragen den med visserligen, men...

Det ända +:et den här kan få är att det var rätt coolt när traktorn körde ut på vägen! Han kan tydligen trafikreglerna och det såg proffsigt ut när han vänta innan han körde...

/Vice

*Såg först nu att det blev dubbel post ¤#¤¤%%# också! Inte meningen...

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget personligt, men den där filmen "farmwars!?..." SJUKT, sjukt dålig...

Att trycka in en pinne i ögonen och veva runt verkar som en vettig idé när man ser den! Inget, och då menar jag INGET hände ju!? Det var bara två snubbar som lalla omkring...!?

Den där mc-filmen nån gjorde som alla sa var så mörk var ju 1000 ggr bättre! Där hände iallafall nåt! Lite utdragen den med visserligen, men...

Det ända +:et den här kan få är att det var rätt coolt när traktorn körde ut på vägen! Han kan tydligen trafikreglerna och det såg proffsigt ut när han vänta innan han körde...

/Vice

*Såg först nu att det blev dubbel post ¤#¤¤%%# också! Inte meningen...

Tro det eller ej, men jag håller faktiskt med dig. Det är därför jag inte anstränger mig speciellt mycket för att alla som inte sett den ska få en chans att ladda ner den. Visst, det är alltid roligt att kolla på GTA SA-filmer, men denna är inte någon av de bättre.

Jag skriver det igen:

Jag var inte seriös när jag gjorde denna film.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, jag bara tyckte att först verkade det fett!

"cool, en kille som smyger omkring. Ska wasta någon..."

men sen händer det inget konkret! Bara att de kör runt och jagar varandra!

Skulle fortsatt i början med den smygande killen, sen tex ett mord sen ett till, sen en fet biljakt, skjutande mot snute, biljakt, stor krach, the end...

...Och VAD, var det för musik?? Maj god dät saks! Tysk-fältmarch!?!?!?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte filmen var helt ok... Men hur har du lagat att du kan spela med "player 2" sådäär? har du haft CJ springande bakom eller?? Ser coolt ut,tänkte bara när jag själv ska laga film att hur du har gjort...Förresten "traktorinpyörä on traktorinpyörä" betyder traktorhjulet är traktorhjulet. Bara så ni vet :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...