Jump to content

Farm Wars


Recommended Posts

  • Inlägg 134
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men lägg upp den på www.thepiratebay.org istället!

Varför? Det är ju bara en oseriös liten film. Jag tänker inte seeda den där sketna filmen bara för att några ungar på GTAsajten vill ha den. Jag har laddat upp den tre gånger på yousendit + att GTaJäGaReN har den på sin server, det får räcka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför? Det är ju bara en oseriös liten film. Jag tänker inte seeda den där sketna filmen bara för att några ungar på GTAsajten vill ha den. Jag har laddat upp den tre gånger på yousendit + att GTaJäGaReN har den på sin server, det får räcka.

Var inte dig jag snackade med >_< Om den var oseriös film varför la du upp den då? Snarare filmskaparen som är oseriös och vem kallar du unge?

Sluta slösa dina äckliga trådar på foruet och hur gammal är du? 9 år?

Shit, trodde väl det med den attityden och med det namnet, tss...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Var inte dig jag snackade med >_<  Om den var oseriös film varför la du upp den då? Snarare filmskaparen som är oseriös och vem kallar du unge?

Sluta slösa dina äckliga trådar på foruet och hur gammal är du? 9 år?

Shit, trodde väl det med den attityden och med det namnet, tss...

1. Vem snackade du med då?

2. Jag lade upp den för att jag trodde att vissa skulle vilja se den. Det stämde.

3. Ja, jag var lite oseriös när jag gjorde filmen. Alltså är filmen också oseriös.

4. Vad menar du med "dina äckliga trådar på foruet"?

5. Jag är 16, 17 i år.

6. Du vet inte mitt namn, men jag förstår att du syftar på nicket. Vad är det för fel med "Tackleberry"?

Det är du som borde skärpa dig, inte jag. Dessutom borde du lära dig att skriva.

Det heter "Det var inte dig...", inte "Var inte dig...".

Man kan inte heller skriva "Om den var oseriös film...".

"foruet", är det ett ord?

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du försöker alltid att hjälpa, men ibland blir det inte rätt. Cj´s kläder köpte jag någonstans (minns inte). För att spela som bonden körde jag multiplayer, det går inte på något annat vis.

Det blev heller inte fel. Tipsade bara om hur han kan få tillgång till bondekläder även utanför multiplayer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...