Jump to content

The Movies


kariya
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 429
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...

Jag tröttnade väldigt fort på spelet... men efter typ ett par vekcor testade jag det igen och då var det kul typ... i 2 dar eller nåt.... så jag slutade men nu har jag börjat med det igen och jaa..... det är väll lite kul men med en av mina studier(stavning) måste det var typ någon bugg eller nåt. Jag är typ på år 2009 och på typ recension om min studio på (film quality) kategorin står det: The Baggage Boy was this studio's most embarassing film it has ever done. lr nåt sånt, den filmen var jag tvungen att göra.... men åratalet var typ 1920 och jag tycker dom borde släppa den dära bajset..... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Efter lite trassel i julas ska jag nu återiköpa The Movies - Colectors Edition,

(För er som bryr er så var det att det var fel på diskarna, man skullle ha 2,4 gig fritt på C, men min C var bara på 7,5 blablablalbla.)

A version of Microsoft® Windows® 98SE/ME/2000/XP - Ja, XP

- Pentium® III 800 MHz or Athlon 800MHz processor or higher - Ja, 1,5 GHz 4 proc

- 256MB RAM - Ja, 640

- 8x Speed CD-ROM drive and latest drivers - Ja,

- 2.4 GB of uncompressed free hard disk space (plus 500MB for Windows® swap file), Ja

- 100% DirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card and latest drivers, Ja

- 100% Windows® 98SE/ME/2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers, Ja

- DirectX® 9.0c (included), ...

- Updated Windows Media® Player 9 Codecs (included), ...

- 800 x 600 Monitor Resolution, ...

- 3D Hardware Accelerator Card required - 100% DirectX® 9.0c compatible 32MB, Ja Hardware T&L-capable video card and latest drivers*, Ja

Supported Graphics Cards:

ATI Radeon® series (7000 or better).

7000, 7200, 7500

8500

9000, 9200, 9250, 9550, 9600, 9700, 9800

x300, x600, x700, x800, x850

NVIDIA® GeForce® series (GeForce 3 or better).

GeForce 3, 3 Ti

GeForce 4, MX, Ti

GeForce FX 5200, 5600, 5700, 5800, 5900, PCX 5300, 5750, 5950

GeForce 6200, 6600, 6800

Jag har ett gammalt GeForce 2 ... kan det funka ändå? :/

thx.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Jag kanske inte ska dra upp den här tråden men jag måste ha hjälp. Vart kan jag få tag i något program som kan konvertera en musikfil ? Vilken fil måste man konvertera till behöver jag också veta . Jag har några låtar som jag behöver ha i mina filmer på spelet :ph34r:Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kanske inte ska dra upp den här tråden men jag måste ha hjälp. Vart kan jag få tag i något program som kan konvertera en musikfil ? Vilken fil måste man konvertera till behöver jag också veta . Jag har några låtar som jag behöver ha i mina filmer på spelet :ph34r:Tack på förhand

Detta undrar jag också...har undrat väldigt länge..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...