Jump to content

The Movies


kariya
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 429
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jaja, har nu, genom att spela mer och kolla in andras filmer på www.themoviesthegame.com, lärt mig lite mer om filmskapandet.

Ska nu påbörja två filmer, en västern film och en maffia, hur dom blir återstår att se. :)

Men själva karriärläget har jag fortfarande svårt med, får inte bra betyg på mina filmer och skådespelarna mår bara dåligt hela tiden, trots att jag ger dom makeovers och mat osv. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina "extras" byter kläder hela tiden.

Ah. Det är ett problem. Jag kan till och med råka ut för att det är flera extras med i en film. Huvudpersonen blev helt plötsligt lebb då mannen hon älskade blev en kvinna. Ja du milde. Så jag undviker extras så mycket jag kan.

Vi undviker extras så mycket vi kan, både Kasper och Jesper och Jonathan

Badomp bomp bomp bomp badomp bomp bomp bomp -_-

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah. Det är ett problem. Jag kan till och med råka ut för att det är flera extras med i en film. Huvudpersonen blev helt plötsligt lebb då mannen hon älskade blev en kvinna. Ja du milde. Så jag undviker extras så mycket jag kan.

Vi undviker extras så mycket vi kan, både Kasper och Jesper och Jonathan

Badomp bomp bomp bomp badomp bomp bomp bomp ;P

Mjo, och min ninja blev neger.. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer The Movies till konsol också? -_-

Vill gärna ha det, min dator skulle nog inte palla The Movies :">

The Movies har inga höga systemkrav så det funkar nog men det kommer till konsol senare.

@ T: Några saker jag stört mig på i The Movies. Karaktärerna byter kläder och frisyr till varje scen (går det att rätta till?) och att man inte kan använda samma scen 2 gånger. I min första film var det tänkt att ett gäng skulle träna på att dansa och sen dansa igen i en tävling, men icke!

Frågar igen, är det nån mer än jag som får jävligt dålig (bild)kvalité på sina filmer när man exporterat dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Movies har inga höga systemkrav så det funkar nog men det kommer till konsol senare.

@ T: Några saker jag stört mig på i The Movies. Karaktärerna byter kläder och frisyr till varje scen (går det att rätta till?) och att man inte kan använda samma scen 2 gånger. I min första film var det tänkt att ett gäng skulle träna på att dansa och sen dansa igen i en tävling, men icke!

Frågar igen, är det nån mer än jag som får jävligt dålig (bild)kvalité på sina filmer när man exporterat dom?

Det går visst att använda samma scen två ggr. eller hur menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...