Jump to content

The Movies


kariya
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 429
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ok :P

Jag har en film som jag hjar gjort som jag skulle vilja exportera men den har jag redan släppt och allt, kan man inte exportera den då? :'(

Vettefan..kanske kan man göra något sådant om man går in i arkivet..eller, om den inte är "arkiverad" ännu, så borde det nog gå att bara flytta den till filmediterings huset och exportera rasket endå.

Edit: Föresten, här är den första filmen jag gjorde:

http://rapidshare.de/files/7862185/Starmasher_1_.wmv.html

En konstig kortfilm full med dåliga "skämt" och annat skräp. Det var min första film, så därför visste jag knappt någonting om funktionerna och sådant. Därför är det mesta i den rätt kasst :D

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vettefan..kanske kan man göra något sådant om man går in i arkivet..eller, om den inte är "arkiverad" ännu, så borde det nog gå att bara flytta den till filmediterings huset och exportera rasket endå.

Edit: Föresten, här är den första filmen jag gjorde:

http://rapidshare.de/files/7862185/Starmasher_1_.wmv.html

En konstig kortfilm full med dåliga "skämt" och annat skräp. Det var min första film, så därför visste jag knappt någonting om funktionerna och sådant. Därför är det mesta i den rätt kasst :D

Varför gör alla så korta filmer?

Förtexterna va ju längre än själva filmen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The maniac - Pallar inte redigera filmen är trött

Det handlar om en galning som gör en drive by på en polis. Och sen ska polisen fånga honom. Först en sak innan ni ser filmen: Fråga mig inte vad som har hänt med drive by scenen och när en polisman bara dör i slutet av filmen så är det pga. att snipern skjuter fel

edit: ljudet är borta!

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag har kommit med ett till problem. Jag vill liksom få en "scen" där man bara ser 2 personer prata i en bil och man ser framifrån, jag har sett att vissa har så. Men jag hittar aldrig vart man väljer det. Finns inga på urban street.

Tacksam för svar

Det finns ett sceneri som heter (tror jag) "Moving Car", där borde det funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...