Jump to content

Olagligt 2


Gäst
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 305
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men vafan.. VÅldtagare.......

Min kompis vart våldtagen, och det är inget trevlgit kan jag säga dig. Hon väger ~30 kg och är jävligt blyg, så hon vågade´inte skrika, hon vågade knappt säga något till sina föräldrar. Det var hennes morsa som märkte det, då hon såg blod på hennes kläder. Och då hade det gått 2veckor, och han som våldtog hade försvunnit från landet. Så han är på fri fot nu och tjejen mår piss. Så käften, snälla?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har jag sagt att det är trevligt att bli våldtagen.... Jag ville påpeka att det heter Våldtäktsman inte Våldtagare... Synd det där om din kompis men det behöver väl knappast gå ut över mig :'(

Måste du skriva LOL med stora bokstäver då? Förlåt om jag inte är världens bästa på att skriva svenska språket. Men när det handlar om något allvarligt så behöver du inte slänga ut dig ett stort jävla LOL..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis vart våldtagen, och det är inget trevlgit kan jag säga dig. Hon väger ~30 kg och är jävligt blyg, så hon vågade´inte skrika, hon vågade knappt säga något till sina föräldrar. Det var hennes morsa som märkte det, då hon såg blod på hennes kläder. Och då hade det gått 2veckor, och han som våldtog hade försvunnit från landet. Så han är på fri fot nu och tjejen mår piss. Så käften, snälla?

^_^ Fyfan..

30kg? Är det bra att väga så mycket? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...