Jump to content

Olagligt 2


Gäst
 Share

Recommended Posts

Jag har gjort en del B)

Snatteri för över 4000 säkert (från 2an till 7an, sen torskade jag.)

Snott en moppe (snuten tog mig.)

Sprängt en moppe (ägaren hade slagit ner min polare.)

Olaga intrång (bröt mig in på ett lager.)

Olaga vapeninnehav (pistol,kniv,knogjärn, allt är sålt)

Vandalisering (krossade massa rutor på min gamla skola.)

Misshandel (slog sönder en kille förra veckan, har en anmälning på mig nu.)

Och du tror du är cool :P Problembarn -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 305
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mest småsaker som

kört moppe med för låg ålder

lekt med smällare, sprängt postlådor med tändhatt och sånnt pang pang

Köpt sprit av "lang taxi"

kastat snöboll på passerande bilar

Eldat en hel del ...

Fildelar

vandalism

Men "bus" som elda ,vandalism var mest i sina yngre dagar....Nu är det väll bara alkohol "brott" och fildelning för det mesta. Är en rätt lugn typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De skäms ju uppenbarligen inte iallafall. Jag vet inte men jag fick intrycket att de flesta är ganska stolta över allt de har lyckats att göra.

Men vad gör man inte för lite uppmärksamhet??

Ifall jag hade misshandlat någon, snattat, eller begått någon typ av brott så inte fan skulle jag skriva det på ett forum ifall jag inte skulle vilja ha någon typ av respons på det.

Nej, jag kan inte påminna mig om att jag har gjort något olagligt, inget grovt iallafall.

Misshandel (slog sönder en kille förra veckan, har en anmälning på mig nu.)

"Slog sönder en kille förra veckan..." Jag känner att han ångrar sig djupt när han skriver så... (OBS ironi)

Ifall felshoe skrev så utan att försöka visa sig märkvärdig/få uppmärksamhet osv och ifall han inte är "stolt" över det han har gjort så tar jag tillbaka senaste halvan av mitt inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort en del -_-

Snatteri för över 4000 säkert (från 2an till 7an, sen torskade jag.)

Snott en moppe (snuten tog mig.)

Sprängt en moppe (ägaren hade slagit ner min polare.)

Olaga intrång (bröt mig in på ett lager.)

Olaga vapeninnehav (pistol,kniv,knogjärn, allt är sålt)

Vandalisering (krossade massa rutor på min gamla skola.)

Misshandel (slog sönder en kille förra veckan, har en anmälning på mig nu.)

Om det där stämmer så vill jag bara säga att du är störd :P. Lycka till..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte gjort så mycket... men räcker detta?

Jag gick ut och snodde en bil. Åkte till stan och parkerade utanför Ammu-Nation. Sedan som träffade jag min poolare Ryder... jag och han klottrade på Polisstationen och fick millitären efter oss.

När vi märkte att det stormade in ungefär 23 M1or på gatan och 53 Apaches i skyn så kapade vi en motorcykel från en tuffing som åkte förbi. Motorcykeln hette NRG-500.

Iallafall, vi åkte ut till landsbyggden och jag drog ner en bonde med min motorsåg som jag hade i fickan. Sedan satt vi och campade mellan två halvruttna stugor.

Efter ett tag så stormade det in fler snutar, säpo och luftstyrkor med millitär och sånt så tog jag en Rancher och åkte med Ryder till Pay 'N' Spray som låg några kilometer bort. Snutarna tappade oss då vi bytte färg på fordonet.

Det är iallafall det jag gått genom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte gjort så mycket... men räcker detta?

Jag gick ut och snodde en bil. Åkte till stan och parkerade utanför Ammu-Nation. Sedan som träffade jag min poolare Ryder... jag och han klottrade på Polisstationen och fick millitären efter oss.

När vi märkte att det stormade in ungefär 23 M1or på gatan och 53 Apaches i skyn så kapade vi en motorcykel från en tuffing som åkte förbi. Motorcykeln hette NRG-500.

Iallafall, vi åkte ut till landsbyggden och jag drog ner en bonde med min motorsåg som jag hade i fickan. Sedan satt vi och campade mellan två halvruttna stugor.

Efter ett tag så stormade det in fler snutar, säpo och luftstyrkor med millitär och sånt så tog jag en Rancher och åkte med Ryder till Pay 'N' Spray som låg några kilometer bort. Snutarna tappade oss då vi bytte färg på fordonet.

Det är iallafall det jag gått genom.

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte gjort så mycket... men räcker detta?

Jag gick ut och snodde en bil. Åkte till stan och parkerade utanför Ammu-Nation. Sedan som träffade jag min poolare Ryder... jag och han klottrade på Polisstationen och fick millitären efter oss.

När vi märkte att det stormade in ungefär 23 M1or på gatan och 53 Apaches i skyn så kapade vi en motorcykel från en tuffing som åkte förbi. Motorcykeln hette NRG-500.

Iallafall, vi åkte ut till landsbyggden och jag drog ner en bonde med min motorsåg som jag hade i fickan. Sedan satt vi och campade mellan två halvruttna stugor.

Efter ett tag så stormade det in fler snutar, säpo och luftstyrkor med millitär och sånt så tog jag en Rancher och åkte med Ryder till Pay 'N' Spray som låg några kilometer bort. Snutarna tappade oss då vi bytte färg på fordonet.

Det är iallafall det jag gått genom.

Haha. Du lever dig in i spelen du. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.topicen frågar ju vad för olagligt ni har gjort. då svarar folk och skriver vad för olagligt dom gjort, då kommer några och börjar smutskasta dom.

är det bara jag som tycker att det låter en aning patetiskt? ^_^

Jo, men kidsen flashar ju med vad de gjort. Skryter med att de "snattat för över 5000 spänn" eller "slagit sönder en kille". Jag vill inte smutskasta dem, jag tycker bara synd om deras mammor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men kidsen flashar ju med vad de gjort. Skryter med att de "snattat för över 5000 spänn" eller "slagit sönder en kille". Jag vill inte smutskasta dem, jag tycker bara synd om deras mammor.

.flashar o flashar, dom skriver vad dom har gjort och då börjar bla. Ace, Kow, SlewME (tar dom från sissta sidan nu) säga "öhh, tror ni att ni är coola?" "störd?" "problembarn" och har sig. det finns säkert fler som har sagt saker i sidorna längre bak men jag vill inte sysselsätta mig med att kolla igenom 8 sid. och sedan räkna upp vilka som har sagt vad.

det ända jag tyckte va konstigt va att folk började smutskasta dom som svarar i topicen om vilka olagligheter dom gjort.

det har ju vart så i andra topicar när man frågar om saker som folk har gjort (allså negativa saker) så börjar andra smutskasta. förmodligen är ju dom flesta inte stolta över vad dom gjort även fast man kanske flashar upp det lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har man blivit anmäld för att skuta vattengevär på ett träd när jag var 10 år. ^_^ och det är sant.

han trode förmodligen att det var ett luftegevär eller nånting. Han som anmälde mig kallas MM

Pss MM står för Micke M*ngo

Redigerad av Puslakan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man har växt upp utan mamma kanske man inte har den bästa uppfostran ? min farsa är påväg att bli alkis nu, vettefan vad jag kommer bli. ^_^

Host, jag har växt upp med min mamma och mina systrar, och min morsa har inte gjort nåt för mig. Hon har kallat mig för fula saker. Och då, snackar vi extremt fula saker. Hon har även försökt slå mig, men jag kan försvara mig. Med andra ord, ta tag i hennes armar.

Och pga av detta skulle jag inte begå brott? Snarare motsatsen. Alla's mammor älskar inte sina barn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...