Jump to content

S n u s


minigun
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alkohol är skadligt. Ändå så dricker i princip hela världens befolkning någon gång.

Och jag tycker att folk som sitter och snackar om att man inte ska snusa isf ska testa.

Gillar man att snusa ska man snusa. Om man inte gillar det så gör man inte det. Snusa inte då. :lol:

Om tycker det är gott att snusa men inte vill snusa då.?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alkohol är skadligt. Ändå så dricker i princip hela världens befolkning någon gång.

Alkohol är inte skadligt om man dricker lagom mängd!

när farsan va liten så sände dom vinreklam och sa något i stil med "drick vin och ge till era barn!" i argentina och uruguay. vad gjorde nästan alla familjer? dom hade ett halvfullt glas vin och sedan spädde dom ut det med vatten som dom sedan gav till sig själva och sinna barn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag tycker att folk som sitter och snackar om att man inte ska snusa isf ska testa.

Ja. Man ska inte gå hela livet utan att testa. Testa bör man göra. >_<

Men även om man gillar det så tycker jag inte att man ska fortsätta.. ;)

Man kan ju ångra sej och som många gånger tidigare nämnt så blir det mycket pengar man lägger ut i längden..

Men har man en väldigt bra ekonomi och har inget emot att vara beroende av något och är beredd att ta eventuella konsekvenser på hälsan som kanske märks senare i livet så...varför inte? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför? Onödigt att testa något där det negativa är många gånger fler än det positiva. Berätta varför man ska testa?

Därför att jag tycker att man ska det..

Man blir inte beroende av en snus, inte av 2, inte av 3.

Jag ser det som en erfarenhet jag inte vill vara utan.

Dessutom är det roligt innan kroppen är van vid nikotin, att få nikotinkickar. >_<

Men om du testar. Bara tar 1 eller 2 prillor så lär du inte ens förkorta ditt liv med 5 minuter. >_<

Så varför inte testa? Jag ser ingenting negativt med att testa snus.

Däremot om man fortsätter bruka snus så väger de negativa konsekvenserna över de positiva. ;) Helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser det som en erfarenhet jag inte vill vara utan.

Mega loel! >_<>_<

Arbetsförmedlingen:

-"ja, du kära minigun, vad har du för meriter?"

-"jag kan snusa!"

vilket syfte att ha det som en erfarenhet? -_-

på buss stationen i sundsvall så skulle min powlare köpa en dosa snus (uäh!) och då står det en tjej på 9-10 år (allvarligt utan att överdriva!) och säger "ett litet paket prince!" och gubben ger henne ett paket prince, sen är det min powlares tur, och då säger gubben att han ska visa leg. och han är bara 17.

väldigt dålig stil tycker jag. HATA DESSA DROGER!! ;)

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

på buss stationen i sundsvall så skulle min powlare köpa en dosa snus (uäh!) och då står det en tjej på 9-10 år (allvarligt utan att överdriva!) och säger "ett litet paket prince!" och gubben ger henne ett paket prince, sen är det min powlares tur, och då säger gubben att han ska visa leg. och han är bara 17.

väldigt dålig stil tycker jag. HATA DESSA DROGER!! :rolleyes:

Ja, flickan skulle väl köpa åt sin nerknarkade mamma, knappast åt sig själv.

Jag vet skillnad på knark och saker som ciggaretter, och snus.

Jag rekommenderar ingen av dom. Speciellt inte åt folk av det kvinnliga könet. Missförstå mig inte, jag anser inte på något sätt att kvinnor är svagare än män(vilket kan stämma... men det är från person till person.), men enligt mig passar det inte med brudar som röker, snusar, eller knarkar. Inte med en kille heller för den delen.

Det är inte coolt att röka, det är inte coolt att snusa, det är inte coolt att knarka(Jag vet vad coolt står för egentligen, men för de flesta verkar andvända det i sammanhang som detta...). Ni slösar bara bort era pengar på ingenting.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så ifall ditt barn kommer och frågar ifall hon/han får snus så ger du honom/henne det?

Iaf, ja det skulle jag göra, är väl den personens val om han/hon vill snusa eller inte?

Låt folk snusa om dom vill, jag skryter inte om att jag snusar, jag snusar för att jag "blir sund i kropp och själ" och ingen annan jävel har med det och göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

på buss stationen i sundsvall så skulle min powlare köpa en dosa snus (uäh!) och då står det en tjej på 9-10 år (allvarligt utan att överdriva!) och säger "ett litet paket prince!" och gubben ger henne ett paket prince, sen är det min powlares tur, och då säger gubben att han ska visa leg. och han är bara 17.

väldigt dålig stil tycker jag. HATA DESSA DROGER!! :angry:

Lär dig skilja på droger och...Ja....annat krafs !

Snus & ciggaretter är INTE droger enligt mig, man blir inte koko i kolan av det, som man blir av knark precis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lär dig skilja på droger och...Ja....annat krafs !

Snus & ciggaretter är INTE droger enligt mig, man blir inte koko i kolan av det, som man blir av knark precis.

Det är inte droger enligt dig ja men de räknas som en drog. Iaf enligt vad jag har lärt mig. Men även om det inte är en drog så är det väldigt dumt att snusa. Man slänger bara pengar i sjön och tar på sig en massa farliga risker (jag vet att du också tyckte så förut).

Droger

Kolla där. Där finns snus med en bit längre ner. Under rubriken tobak.

Redigerad av SAAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snus dödar alla bakterier i munnen (Iofs även dom bra). Jag snusade förut för att jag tyckte det var gott, inte för att vara cool, blev till och med nästan "mobbad" för att ja snusade, men sen slutade jag (tandställning, sliter bara håll på påsarna så fuckar det sig). Det är nog bland det smartare jag gjort hittils i mitt liv (att sluta alltså, inte att börja ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mega loel! ;):o

Arbetsförmedlingen:

-"ja, du kära minigun, vad har du för meriter?"

-"jag kan snusa!"

vilket syfte att ha det som en erfarenhet? ;)

på buss stationen i sundsvall så skulle min powlare köpa en dosa snus (uäh!) och då står det en tjej på 9-10 år (allvarligt utan att överdriva!) och säger "ett litet paket prince!" och gubben ger henne ett paket prince, sen är det min powlares tur, och då säger gubben att han ska visa leg. och han är bara 17.

väldigt dålig stil tycker jag. HATA DESSA DROGER!! ;)

Ingen erfarenhet att skryta med, men en erfarenhet som jag själv vill ha.

Jag vill ju veta vad det är folk stoppar under läppen. Jag vill ju veta hur det känns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lär dig skilja på droger och...Ja....annat krafs !

Snus & ciggaretter är INTE droger enligt mig, man blir inte koko i kolan av det, som man blir av knark precis.

Skillnaden är inte så stor. tobak och knark kommer från plantor, inte sant? om du inte får knark blir du sur och kinkig, får du inte snus/ cigaretter, blir du sur och kinkig, inte sant? nästan de enda skillnaderna är att knark är olagligt att ha men inte snus/cigaretter och snus/cigaretter är inte lika farligt

ska nog sluta skriva i den här tråden. vill inte bli ovän med alla bara för att de vill betala dyra pengar för att förstöra hälsan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...